کد مطلب: 

247806

تاکید کادر فنی پرسپولیس در خصوص لیست خروجی

کادر فنی پرسپولیس در تلاش است با مخفی نگه داشتن لیست مازاد این تیم انگیزه بازیکنان این تیم را در آستانه دربی حذفی دستخوش تغییر نکند.
تاکید کادر فنی پرسپولیس در خصوص لیست خروجی

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی قصد دارد لیست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس را با خرید هفت بازیکن جدید تغییر دهد تا این تیم پس از سال ها ترکیب نسبتا ثابت با چهره ای متفاوت در میادین ظاهر شود.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در حالی خبر حضور هفت بازیکن در لیست جذب گل محمدی را رسانه ای کرد که قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر، دو بازی دیگر در این مسابقات پیش رو داشته و سپس باید با استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی بازی کند.

تصمیم گل محمدی برای جذب هفت بازیکن جدید نشان می دهد احتمالا همین تعداد بازیکن هم از جمع سرخپوشان جدا خواهند شد. با این حال کادرفنی پرسپولیس در جلسات کوتاه و خصوصی خود با بازیکنان به آنها اطمینان داده که با همین افراد به کار خود ادامه خواهند داد.

گل محمدی و دستیارانش نمی خواهند انگیزه بازیکنان خود را در آستانه دربی پایتخت در جام حذفی از دست رفته ببینند. از این رو تلاش خود را برای مخفی نگه داشتن لیست مازاد پرسپولیس به کار بسته اند. لیستی که متشکل از بازیکنان مصدوم فعلی پرسپولیس خواهد بود و گزارش پزشکی وضعیت آنها نقش فراوانی در ماندن یا رفتن این بازیکنان خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۰:۴۵ امشب میهمان گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-15 15:35

افزودن دیدگاه جدید