کد مطلب: 

247629

رویا را با سه میلیون تومان به هتل کشاندم

مرد جوان که با نقشه از پیش طراحی شده همسرش را در هتلی در شرق تهران با ضربات متعدد چاقو کشته بود با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.
رویا را با سه میلیون تومان به هتل کشاندم

به گزارش رکنا، عصر بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال ۹۸ به ماموران کلانتری تهرانپارس خبر رسید وقتی یکی از خدمه ی هتلی در شرق تهران برای نظافت وارد اتاق 251 شده بود با جسد خونین زنی جوان روبه رو شده است.

ماموران به این هتل رفتند و با جسد زن جوان به نام رویا که با ضربه های متعدد چاقو از پا درآمده بود روبه رو شدند. جسد رویا با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

در بررسی‌ها روشن شد وی و همسرش فرشاد چند روز بود در این هتل سکونت داشتند. ماموران به بررسی فیلم های دوربین مداربسته هتل پرداختند و دریافتند فرشاد از هتل خارج شده است. در حالی که فرضیه جنایت خانوادگی قوت گرفته بود ردیابی مرد جوان آغاز شد.

وی به مکان نامعلومی گریخته بود تا اینکه 17 خرداد ماه پلیس رد مرد جوان را در پردیس یافت و وی را بازداشت کرد. فرشاد به قتل همسرش به خاطر اختلافات قبلی اعتراف کرد وی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای آن جلسه پدر و مادر رویا برای داماد سابقشان حکم قصاص خواستند. اما نماینده دادستان از طرف دختر 7 ساله قربانی درخواست دیه را مطرح کرد.

سپس فرشاد 31 ساله روبه روی قضات ایستاد و گفت: من و رویا ۸ سال قبل در سال ۹۱ با هم ازدواج کردیم و یک سال بعد صاحب یک دختر شدیم. ما زندگی خوبی داشتیم اما دو سال بعد من به دام اعتیاد افتادم و زندگی ام سیاه شد.

وی ادامه داد: به خاطر اعتیاد همسرم مرا رها کرد و همراه دخترم رفت. او می‌گفت از من غیابی جدا شده است. چند بار از او خواستم تا طلاق نامه را به من نشان دهد اما طلاق نامه را به من نشان نمی داد. او حتی اجازه نمی داد با دخترم ملاقات کنم.

این متهم گفت: چند بار به همسرم التماس کردم تا اجازه دهد دخترم را ببینم اما قبول نمی‌کرد. رویا هر بار که به پول نیاز داشت سراغم می آمد و می گفت حاضر نیست بار دیگر سر زندگی اش برگردد.

متهم ادامه داد: من در آن سال‌ها سرایدار بودم اما وقتی که همسرم مرا ترک کرد همه وسایل خانه را با خودش برد. به همین خاطر من در خانه پدری ام زندگی می کردم. آخرین بار با رویا تماس گرفتم و به او گفتم برایش یک انگشتر خریده ام و سه میلیون تومان پول نقد تهیه کرده ام که می خواهم به او بدهم. اما قبول نکرد باور کنید من التماس کردم تا اجازه دهد دخترم را ببینم اما او می گفت من حق پدری ندارم و اجازه نمی‌دهد با دخترم ملاقات داشته باشم. به همین خاطر تصمیم به قتل رویا گرفتم.

این مرد در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من رویا را به هتلی در تهرانپارس دعوت کردم. من از او خواستم تا طلاق نامه اش را با خود بیاورد اما نیاورد. به همین خاطر در اتاق هتل وقتی بار دیگر با هم درگیر شدیم عصبانی شدم و با 20 ضربه چاقو او را کشتم.

فرشاد به قضات گفت: من زندگی ام را دوست داشتم. به همین خاطر چندبار مادر و خواهرهایم را واسطه کردم با رویا صحبت کنند تا راضی به ادامه زندگی شود اما نشد.

این مرد ادعایی را مطرح کرد و گفت: رویا با مرد غریبه ای در رابطه بود و چند نفر هم او را دیده بودند. حتی من یکبار او را در پارکی در نزدیکی خانه مان همراه یک مرد دیدم که بلافاصله سوار ماشین شدند و فرار کردند. او به همین خاطر نمی خواست بار دیگر با من زندگی کند.

این متهم به عنوان آخرین دفاع از اولیای دم عذرخواهی کرد و گفت: چند سال قبل برادرم در پارک دانشجو از سوی یک ناشناس کشته شد و پلیس هیچ وقت ردی از قاتل او به دست نیاورد. چند سال بعد خواهرم به خاطر ابتلا به بیماری فوت شد و مادرم در این سالها خیلی زجر کشید. من از اولیای دم تقاضا دارم به خاطر مادر پیرم به من رحم کنند و مرا ببخشند.

وقتی اولیای دم حاضر به گذشت نشدند قضات وارد شور شدند و فرشاد را به قصاص محکوم کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-10 09:01

افزودن دیدگاه جدید