کد مطلب: 

247464

تجاوز به آذر در تصمیم شوم سه متجاوز در خانه زن فاسد

سه شیطان صفت که مرد ایرانی را به قتل رسانده بودند تا با آذر وارد رابطه شوند در دادگاه سرنوشت عجیبی برای شان رقم خورد.
تجاوز به آذر در تصمیم شوم سه متجاوز در خانه زن فاسد

به گزارش رکنا، سه مرد افغانستانی که با همدستی یکدیگر مردی ایرانی را به قتل رسانده بودند در حالی پای میز محاکمه ایستادند که پدر مقتول در دادگاه از قصاص متهمان گذشت کرد.

حدود دو سال قبل خبر قتل مردی جوان در خانه‌ای واقع در شهریار به پلیس گزارش شد؛ در ادامه بررسی‌ها صاحبخانه که زنی افغانستانی بود به مأموران گفت: شهرام برای میهمانی به خانه‌ام آمده بود. آن روز سه مرد از هم ولایتی هایم قرار بود به خانه من بیایند البته من خودم هم آنها را نمی‌شناختم و یکی از دوستان مشترکمان آنها را به من معرفی کرده بود. وقتی آنها آمدند با دیدن شهرام تعجب کردند و بعد هم بین آنها درگیری رخ داد و با چاقو شهرام را کشتند بعد هم پول و طلاهای مرا سرقت کردند.

بدین ترتیب با اعترافات این زن، چند روز بعد هر سه متهم دستگیر شدند و دو نفر از آنها که مرتکب قتل شده بودند به این جنایت اقرار کردند. با صدور کیفرخواست برای متهمان سرانجام دو نفر از متهمان با انتقال به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند و متهم سوم که با قرار وثیقه آزاد بود در دادگاه حاضر نشد. در ابتدای جلسه پدر شهرام با اعلام گذشت از عاملان قتل پسرش‌ از مجازات قصاص آنها چشم‌پوشی کرد و خواهان دریافت دیه شد. همچنین همسر شهرام نیز خواهان دریافت دیه همسر مقتولش شد.

سپس یکی از متهمان به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: روز حادثه یکی از دوستانم آدرس خانه آذر - زن افغانستانی- را به من داد و گفت می‌توانید به آنجا بروید و با او ارتباط داشته باشید البته چون زن تنهایی است می‌توانید پول و طلاهایش را هم سرقت کنید. من هم با دو تا از دوستانم به آنجا رفتیم ولی در خانه آذر یک مرد ایرانی هم بود و ما که قصدمان سرقت و تعرض به آذر بود با شهرام درگیر شدیم و من با چاقویی که همراهم بود یک ضربه به کتفش زدم و دوستم نیز با چاقو ضربه‌ای به قلبش زد و بعد هم فرار کردیم.

پس‌ از اظهارات متهم همدست وی نیز به قتل اعتراف کرد و به شرح ماجرا پرداخت. بدین ترتیب با توجه به رضایت پدر مقتول قضات برای صدور حکم متهمان و تصمیم‌گیری درباره سرنوشت آنها وارد شور شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-04 08:39

افزودن دیدگاه جدید