کد مطلب: 

247460

شفر: درمورد جباری دروغ آشکار گفته‌اند

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال پاسخ اظهارات برخی از مسئولان سابق این باشگاه را داد.
شفر: درمورد جباری دروغ آشکار گفته‌اند

به گزارش فارس، صبح امروز معاون سابق باشگاه استقلال صحبت هایی را در مورد جدایی وینفرد شفر انجام داد. در این مصاحبه مسئول وقت باشگاه استقلال مدعی شد استقلال باید قهرمان می شد نه پرسپولیس و البته در مورد حضور جباری نیز صحبت هایی را انجام داد.

به همین علت با وینفرد شفر سرمربی آلمانی سابق استقلال صحبت هایی را انجام دادیم و وی در پاسخ به این سوال که جالب نیست که چنین صحبتهایی از این افراد می شنوید؟ گفت: هر چه این ها بیشتر مصاحبه می کنند، تناقض های صحبت هایشان بیشتر علنی می شود. برای این که دروغگوی خوبی باشید باید حافظه خوبی هم داشته باشید که به نظر می رسد اینها در این مساله مشکل دارند.

شفر تصریح کرد: او قبلا در تلویزیون اعتراف کرد که من را برکنار کرد به این دلیل که بسیار می ترسید استقلال در بازی های باقی مانده خوب نتیجه بگیرد و فصل را با موفقیت پشت سر بگذارد و نتواند پس از پایان بازی ها قراداد مرا لغو کند.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: حالا ناگهان نگران نگرفتن سهمیه آسیایی شده است؟ این کار کاملا بی معنی است. هرکس که مسابقات فصل گذشته را دیده باشد، می دانند که سهمیه لیگ قهرمانان هرگز در خطر نبود، حتی با وجود این که مدیریت باشگاه همه تلاش خود را کرد تا مطمئن شود تیم استقلال در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و به موفقیت نمی رسد. من هرگز فراموش نمی کنم برخی افراد مشخص چقدر نا امید شدند بعد از برخی پیروزهای مهم مثل بازی هایمان در قطر و اصفهان.

شفر در خصوص درخواستش برای حضور جباری عنوان کرد:در مورد مدرک مربیگری مجتبی جباری باید بگویم این مساله تاثیری در نظر مدیرعامل باشگاه نداشت. این یکی از آن دروغهای آشکار است. جباری برای شرکت در تمرینات ما نیازی به مدرک مربیگری نداشت. من حتی یک نامه مکتوب در مورد او به مدیرعامل دادم که هربار نپذیرفت و مدرک مربیگری مساله ای نبود.

وی تصریح کرد: من فکر می کنم مساله جباری این بود او مشهور بود. به این دلیل که چند بار بابت مشکلات عجیب و باورنکردنی و غیر حرفه ای استقلال در گذشته مصاحبه کرده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-03 23:41

افزودن دیدگاه جدید