کد مطلب: 

247294

آزار شیطانی مقصود توسط بهادر خلافکار در کوچه خلوت تهران/ با اسیدپاشی انتقام گرفتم!

مرد جوان که در پاتوق شیشه ای شان دست به اسیدپاشی هولناک زده بود پس از دستگیری ادعا کرد که قصد کشتن خلافکار معروف را داشته تا انتقام آزار و اذیت هایش را از او بگیرد.
آزار شیطانی مقصود توسط بهادر خلافکار در کوچه خلوت تهران/ با اسیدپاشی انتقام گرفتم!

به گزارش رکنا، آخرین ساعت دوشنبه 6 مرداد امسال ماموران پلیس تهران در جریان یک اسیدپاشی هولناک در زیرزمین خانه ای قدیمی در خیابان وحدت اسلامی قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت مرد جوانی به نام بهادر هدف اسیدپاشی شدیدی قرار گرفته و از ناحیه صورت دچار سوختگی شده است و عامل این اسید پاشی هولناک نیز بی هوش روی زمین افتاده بود.

ماموران در این مرحله پی بردند که دوستان بهادر که در صحنه حضور داشتند مقصود را به باد کتک گرفتند و 2 تن از دوستان بهادر نیز از ناحیه دست دچار سوختگی با اسیدپاشی شدند و عامل اسیدپاشی پس از کتک کاری بیهوش روی زمین افتاده است.

مقصود پس از درمان از بیمارستان به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و این درحالی است که بهادر و دوستانش به خاطر حمله اسیدی در بیمارستان تحت نظر قرار دارند.

مرد جوان پس از اعتراف به اسیدپاشی به دستور بازپرس ساسان غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

مقصود در اعترافاتش گفت: چند روز قبل سوار بر خودروی بهادر شدم و به بهانه تفریح با هم بودیم که شروع به مصرف مواد مخدر شیشه کردیم تا اینکه بهادر در یک کوچه خلوت مرا به زور مورد تجاوز قرار داد و بعد از آن 15 هزار تومان پول به من داد و تهدید کرد اگر درباره این موضوع با کسی حرف بزنم مرا خواهد کشت و همین باعث شد تا از او کینه به دل بگیرم.

وی افزود: از بهادر کینه داشتم و تصمیم داشتم او را به قتل برسانم اما شب حادثه نتوانستم نقشه ام را کامل به اجرا برسانم در یک صحنه درگیری روی او اسید ریختم.

مرد اسیدپاش ادامه داد: شب حادثه می دانستم بهادر چه ساعتی به پاتوقش می رود به همین خاطر تصمیم داشتم او را در خانه عمه ام به قتل برسانم ، وقتی به خانه عمه ام رفتم دیدم بهادر همراه دوستان خلافکارش در خانه شاهرخ که مستاجر خانه عمه ام است دور هم جمع شدند.

مقصود گفت: با توجه به حضور دوستان بهادر نقشه قتل را متوقف کردم اما بعد از دقایقی بین من و بهادر درگیری رخ داد و من هم مایع اسید را که شاهرخ برای ساخت شیشه از آن استفاده می کند برداشتم و روی او اسید ریختم که بعد از آن دوستان بهادر به سمت من حمله کردند و دیگر هیچ چیز به یاد ندارم تا اینکه روی تخت بیمارستان به هوش آمدم.

پسر جوان در خصوص دوستی اش با بهادر گفت: عمه ام از چند سال قبل زیر زمین خانه اش را به شاهرخ اجاره داده بود که ما او را عمو شاهرخ صدا می کردیم و او در زیرزمین یک کارگاه تولید شیشه راه اندازی کرده بود و آنجا پاتوق افراد خلافکار شده بود و بهادر که از خلافکاران معروف است به آنجا رفت و آمد داشت که چندی قبل با او آشنا شدم.

وی افزود: از  3 سال قبل که به خانه عمه ام رفت و آمد داشتم با عمو شاهرخ آشنا شدم و از همان روز به بعد اعتیاد پیدا کردم.

عامل اسید پاشی می گوید من بچه طلاق هستم و از دوران کودکی با مشکلات زیادی روبرو شدم و حتی در همان دوران کودکی یکی از دوستانم که از من بزرگتر بود مرا مورد آزار قرار داد اما با گذشت زمان آن را فراموش کردم تا ا ینکه این صحنه برای من تکرار شد و دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم و تصمیم به قتل بهادر گرفتم.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی از عامل این اسید پاشی در اداره 16 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-07-30 09:07

افزودن دیدگاه جدید