کد مطلب: 

247274

واکنش ایلان ماسک به اتهام ارتباط نامشروع با امبر هرد

ایلان ماسک بنیانگذار تسلا داشتن هر گونه رابطه مخفیانه با امبر هرد در دوران زندگی او با شوهر سابقش جانی دپ را رد کرد.
واکنش ایلان ماسک به اتهام ارتباط نامشروع با امبر هرد

به گزارش سیتنا، وی همچنین نیز در پاسخ به تهدید ادعایی دپ، او را با خنده به "مبارزه در قفس" دعوت کرد. ماسک ۴۹ ساله در پاسخ به ادعاهای رابطه او با امبر هرد در مصاحبه با نیویورک تایمز چنین گفته است: "من به طور قطع هیچ ارتباطی با امبر در دورانی که او با جانی ازدواج کرده بود نداشتم، این ادعا کاملاً کذب است".

ماسک که پدر ۶ فرزند است داشتن هر گونه رابطه جنسی همزمان با امبر هرد ۳۴ ساله و کارا دلوین ۲۷ ساله در پنتهاوس جانی دپ در لس آنجلس را نیز رد کرده است. وی در این باره چنین گفته است: "من و کارا دوست هستیم اما هیچ وقت رابطه عاشقانه نداشته ایم. او این موضوع را تایید می کند. علاوه بر این می خواهم تاکید کنم که من و هرد تنها بعد از درخواست طلاق او به مدت یک ماه با هم رابطه داشتیم. فکر نمی کنم که در دوران ازدواجشان حتی در نزدیکی امبر نیز دیده شده باشم".

ایلان ماسک همچنین اصرار دارد که تنها بعد از جدایی هرد از جانی دپ با او وارد رابطه شده و می گوید که هرد و دپ باید دعواهایشان را کنار گذاشته و با هم کنار بیایند: "زندگی برای چنین منفی گرایی های طولانی بسیار کوتاه است. بعد از اینکه این ماجرا تمام شود هیچ کس نخواهد گفت که ای کاش دادگاه کمی بیشتر طول می کشید".

ایلان ماسک که به گزارش مجله فوربس بیش از ۶۶ میلیارد دلار ثروت دارد بعد از اینکه شنید جانی دپ در دادگاه او را "Mollusk" نامیده است خندید و گفت: "خب ، آره، امیدوارم که او حالش خوب شود". وقتی از ماسک در مورد پیام های متنی که ادعا می شود توسط دپ برای او فرستاده شده و در آن جانی دپ او را به بریدن مردانگی اش تهدید کرده، چنین گفت: "اگر جانی مبارزه در قفس را خواست به من خبر بدهید".

همچنین ماسک در مورد رابطه اش با همسرش گریمز که اخیراً با او صاحب پسری با نام X Æ A-Xii شده است را "بسیار خاص" توصیف کرد: "او یکی از غیرمعمول ترین افرادی است که با او آشنا شده ام. ما این بحث را داشته ایم که آیا تو از من دیوانه تری یا من از تو دیوانه ترم؟". به ادعای ماسک ، گریمز ۳۲ ساله، خواننده ای با نام واقعی کلر بوچر است، در بزرگ کردن پسرشان نقش بیشتری نسبت به او دارد زیرا "کودکان تنها ماشین های خوردن و مدفوع کردن" هستند. وی در ادامه در مورد رابطه خود و پسر کوچکش چنین گفته است: "در حال حاضر کار زیادی از دست من بر نمی آید… وقتی بزرگ تر شد، نقش بیشتری برای من وجود خواهد داشت".

لازم به ذکر است که در حال حاضر به دنبال شکایت ۵۰ میلیون دلاری جانی دپ از روزنامه سان به خاطر اینکه در مقاله ای او را "زن کتک زن" خطاب قرار داده بود در لندن در حال برگزاری است و در جریان آن، دپ و امبر هرد یکدیگر را به خشونت، بدرفتاری و بسیاری رفتارهای باورنکردنی متهم کرده اند. امبر هرد و جانی دپ بعد از چند سال زندگی مشترک پرفراز و نشیب بالاخره  در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند، جدایی که با درخواست هرد صورت گرفته و علت اصلی آن خشونت خانگی بود که ظاهراً جانی دپ علیه همسر سابقش مرتکب شده بود. وکلای جانی دپ سعی دارند نه تنها خیانت امبر هرد را ثابت کنند بلکه رابطه جنسی سه نفره بین او، دلوین و ماسک در خانه دپ را نیز ثابت نمایند. مدارک ارائه شده به دادگاه نشان می دهند که رابطه ایلان ماسک و هرد قبل از جدایی هرد از دپ و در سال ۲۰۱۶ با هم رابطه داشته‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-07-29 17:53

افزودن دیدگاه جدید