کد مطلب: 

247181

به آنهایی که شبانه رای را به سود استقلال صادر کردند تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی به انتقاد از رای کمیته استیناف در مورد تکرار دیدار برابر استقلال اشاره کرد و گفت: به آنهایی که رای تجدید بازی را دادند تبریک می گویم.
به آنهایی که شبانه رای را به سود استقلال صادر کردند تبریک می‌گویم

به گزارش ایران پژواک، سیروس پورموسوی پس از شکست 2 بر صفر دوشنبه شب تیمش برابر استقلال گفت: به بازیکنان و کادر فنی استقلال به خاطر این پیروزی تبریک می گویم. اما تبریک اصلی من به کسانی است که شبانه رای را صادر کردند و در حق مردم جم اجحاف کردند.

وی با اشاره به رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد تکرار این بازیکن که استقلالی ها به بهانه داشتن 25 درصد اعضای تیم شان به کرونا حاضر به سفر نشدند گفت: به آقای صالحی می گویم که صددرصد اشتباه کردند در صدور رای. نامه داریم که تعداد بازیکنان کرونایی استقلال تایید نشد و 25 درصد را نداشتند. بازیکنان استقلال هم خودشان می دانستند که بازنده بازی هستند.

سرمربی تیم پارس جنوبی ادامه داد: ما به این رای اعتراض داشتیم اما کسی گوش نکرد. به ما تا پنجم مرداد وقت داده بودند که مدرک بدهیم اما روز چهار مرداد رای را صادر کردند!

پورموسوی خاطرنشان کرد: آقای صالحی نامه ای که کمیته مسابقات اعلام کرده است به استقلال که کرونایی ها باشگاه 25 درصد تایید شده است را به ما نشان دهید. من این نامه را منتشر می کنم. این وسط یکی می خواهد مصلحت اندیشی کند. همین کارهاست که باعث می شود فوتبال ایران پیشرفت نکند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-07-27 23:59

دیدگاه‌ها

تصویر Rahman
پیروزی های 3-0 بیرون از زمین به کام بعضی ها خوش آمده ...بازی جوانمردانه یعنی پیروزی داخل زمین
ارسال شده توسط Rahman در 07 مرداد 99 - 00:38

افزودن دیدگاه جدید