کد مطلب: 

246271

کدام گزارشگر تلویزیون رقیب عادل فردوسی‌پور شد؟

فردوسی‌پور حتی اگر مجری بدی به زعم بعضی‌ها بود و اصلا ۹۰ او به درد نمی‌خورد گزارشگر خوبی که بود؛ اگر غیر از این بود، یک تک جمله خاص، یک واژه درست و حسابی و به یادماندنی در یک‌سال و اندی که او نیست باید در خاطر مردم می‌ماند.
کدام گزارشگر تلویزیون رقیب عادل فردوسی‌پور شد؟

به گزارش خبرورزشی، مدیران و مسولان مربوطه نه تنها در تلویزیون که در هر عرصه ای صاحب اختیار هستند و می توانند کارمندان خود را عزل و نصب کنند. بر آنها و تصمیماتی که می گیرند هیچ حرجی نیست! ممکن است آنچه آنها در لحظه تصمیم گیر گرفته اند و بعدها بر آن پافشاری کرده اند در سلیقه ما نگنجد اما این ما نیستیم که مدیریت می کنیم؛ مدیر افراد دیگری هستند که سلایق و لابد دلایل مربوط به خودشان را دارند.

اگر عادل فردوسی‌پور بر همین اساس جایی در برنامه های صدا و سیما ندارد، جای هیچ گله ای باقی نیست. می شود تا ابد، هر تریبونی را در تلویزیون از او دریغ کرد و فرصت را به مجریان تازه نفس و احتمالا مستعد سپرد؛ با این همه وقتی فردوسی‌پور رفت، منهای برنامه ۹۰ که هیچ جانشینی پیدا نکرد (و این نکته از بازتاب اندک برنامه های پخش شده ورزشی معلوم است) در بحث گزارشگری نیز حتی یک گزارش به یادماندنی نشنیدیم.

فردوسی‌پور حتی اگر مجری بدی به زعم بعضی ها بود و اصلا ۹۰ او به درد نمی خورد (!) گزارشگر خوبی که بود؛ اگر غیر از این بود، یک تک جمله خاص، یک واژه درست و حسابی و به یادماندنی در یکسال و اندی که او نیست باید در خاطر مردم می ماند.

تلویزیون نه در اجرای برنامه های ورزشی، یکی مثل عادل فردوسی‌پور را کشف کرد، نه با گزارش های این همه گزارشگر، حتی به نیمی از استانداردهای گزارش های فردوسی‌پور نزدیک شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-07-08 19:16

افزودن دیدگاه جدید