کد مطلب: 

245724

لیست فصل بعد استقلال را فرهاد می‌نویسد؟

چهارشنبه‌ای که از راه می‌رسد استقلال بعد از ماه‌ها دوری به لیگ بازمی‌گردد و رخ در رخ فولادی قرار می‌گیرد که روی نیمکتش جواد نکونام، هم‌تیمی سابق سرمربی کنونی استقلال نشسته است.
لیست فصل بعد استقلال را فرهاد می‌نویسد؟

به گزارش ایران پژواک، اگر تصور کنیم جواد نکونام حاضر است به‌خاطر آن سوابق دوستی امتیازها را با فرهاد مجیدی تقسیم کند یا با دست‌و‌دلبازی قدم به این رقابت بگذارد و برای هواداران تیم سابقش دلبری کند، عمیقاً دچار اشتباه شده‌ایم. جواد با همه دوستی‌هایی که با استقلالی‌ها و همین آقا فرهاد داشته اما برای پیروزی و رسیدن به جام قهرمانی قدم به این میدان خواهد گذاشت و اینکه مجیدی با چه سرنوشتی مواجه می‌شود کمترین اهمیتی برایش نخواهد داشت همانگونه که فرهاد نیز برای رقیبش چنین احساسی را خرج نخواهد کرد. در حقیقت این یک نبرد تمام‌عیار خواهد بود و فکر اینکه مجیدی در گرمای شدید این روزهای اهواز بازی آسانی پیش‌رو دارد تفکری غلط است. عبور از چالش بازی اول اما برای مجیدی به‌منزله جلب اعتماد عمومی و به دست آوردن آرامش در ابتدای راه خواهد بود.

شاید کم نباشند آنها که دوست داشته باشند مجیدی در همین بازی اول مقابل همتایش نکونام دچار اشتباه شود و همه امتیازها را از دست دهد و حتی با شکست به تهران بگردد تا از فردای بازی شروع به گزینه‌تراشی برای استقلال کنند و عرصه هر روز تنگ و تنگ‌تر شود. هرچند استقلال بازی‌های سرنوشت‌ساز بسیاری دارد، اما پیروزی در بازی نخست تأثیرات بسیاری بر آینده کاری مجیدی در استقلال خواهد داشت و نباید فراموش کرد که برتری در نخستین بازی بعد از تعطیلات طولانی لیگ چه اثراتی خواهد داشت. این برد منتقدان مجیدی را به دوردست خواهد فرستاد و با اینکه آنها را در کمین خواهد گذاشت اما برای زمانی قابل توجه آرامش را بر اردوی استقلال و افکار مجیدی حاکم خواهد کرد که همین آرامش عاملی خواهد شد در جهت کسب نتایج مطلوب‌تر.

عبور از این مرحله و به دست آوردن امتیاز بازی‌های آتی بدون شک از مجیدی گزینه‌ای بزرگ و قطعی برای نشستن روی نیمکت فصل بعد خواهد ساخت و آنگاه است که مدیران باشگاه استقلال باید سراغ همین مربی بروند و از او برای فصل بعد لیست خرید بخواهند. گرچه در هفته‌های اخیر به‌دلیل فقدان خبر و به‌جهت برخی خبرسازی‌های کاذب عده‌ای از لیست فصل بعد استقلال رونمایی هم کردند و حتی نام برخی بازیکنان نیز مطرح شد اما واقعیت این است که استقلال هیچ لیست خریدی ندارد تا زمانی که تکلیف سرمربی فصل آینده‌اش مشخص شود.

البته روی دیگر سکه را هم باید دید و به آن توجه‌ای ویژه داشت. این احتمال بزرگ هم وجود دارد که فرهاد با وجود کسب نتایج قابل قبول و حتی به دست آوردن جام از سمتش کنار برود و بخواهد مربیگری را جای دیگری تجربه کند. به هر حال این هم یک تاکتیک ویژه می‌تواند باشد برای مردی همچون مجیدی تا برای سال‌های بعد نیز گزینه‌ای مهم و بزرگ برای استقلال باشد.

به هر حال ماجراهای استقلال تازه شروع شده و این مجیدی است که می‌تواند نقش اصلی را در تحولات بزرگ آتی ایفا کند. همه نگاه‌ها به او است؛ به او و نتایجی که با سربازانش در بازی‌های آتی خواهد گرفت که پیروزی مقابل فولاد بیش از همه بازی‌های پیش‌رو در رقم خوردن سرنوشتی به سود شماره 7 تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-21 22:49

افزودن دیدگاه جدید