کد مطلب: 

245586

وریا رقیب نمی‌خواهد!

نداشتن یک دفاع راست رونده جایگزین برای وریا در لیگ نوزدهم باعث نشد در نیم‌فصل بازیکن برای این پست جذب شود و در نیم‌فصل دوم هم وریا تنها دفاع راست استقلال است.
وریا رقیب نمی‌خواهد!

به گزارش خبرورزشی، استقلال در یک سال دو مدافع راست خود را از دست داد. خسرو حیدری با دنیای فوتبال خداحافظی کرد و فرشاد محمدی‌مهر را هم از لیست تیم خارج کردند تا تنها دفاع راست استقلال وریا غفوری باشد. استقلال در لیگ هجدهم پژمان منتظری را هم داشت که دفاع راست بازی می‌کرد، ولی او هم از استقلال رفت تا وریا بی‌رقیب بماند. کاپیتان لیگ نوزدهم آبی‌ها فصل گذشته بازی‌های زیادی را در پست هافبک راست بازی کرد، چون استقلال دفاع راست زیاد داشت و شفر ترجیح می‌داد وریا در حملات تیم اضافه شود، اما در لیگ نوزدهم تاکتیک استقلال تغییر کرد و وریا یک گام به عقب برگشت و دفاع راست شد. او در پست جدیدش رقیبی در تیم ندارد و وقتی محروم یا مصدوم است، علی دشتی، وینگر استقلال مجبور می‌شود به عنوان فول‌بک بازی کند و در دفاع هم حاضر باشد که تخصص او نیست. نداشتن یک دفاع راست رونده جایگزین برای وریا در لیگ نوزدهم باعث نشد در نیم‌فصل بازیکن برای این پست جذب شود و در نیم‌فصل دوم هم وریا تنها دفاع راست استقلال بود. یکی از اهداف آبی‌ها در فصل آینده باید جذب یک مدافع راست رونده باشد، اما به نظر می‌رسد وریا با این موضوع مخالف است.

یکی از بازیکنانی که وریا غفوری به شدت در تمرینات از او حمایت می‌کند، امیرحسین کارگر است. کارگر از پایه‌های استقلال به تیم اصلی آمده و حدود ۳ سالی است کنار بازیکنان اصلی تمرین می‌کند، ولی مربیان استقلال حتی یک بار هم به او اعتماد نکردند که در ترکیب تیم قرار گیرد. وریا در دوران کرونا با امیرحسین به فوتبال می‌رفت و در سالن بدنسازی هم با او صبحانه می‌خورد. وریا حمایت پدرانه‌ای از هم‌پستی جوانش دارد و می‌خواهد به پیشرفت و حفظ کارگر کمک کند، اما این تفکر هم پیش می‌آید که وریا با حمایت از کارگر قصد دارد اجازه ندهد رقیب جدیدی برای او در تیم پیدا شود و فصل بعد هم استقلال برای دفاع راست روی غفوری و کارگر حساب باز کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-16 15:22

افزودن دیدگاه جدید