کد مطلب: 

245474

فرهاد مجیدی؛ همیشه جوان در استقلال پیر می‌شود؟

مهاجم تند و تیز سال های اخیر آبی های پایتخت، حالا ماموریت دشواری را در این تیم عهده‌دار شده است.
فرهاد مجیدی؛ همیشه جوان در استقلال پیر می‌شود؟

به گزارش ورزش سه، خاطرات دوران بازیگری فرهاد مجیدی هیچ‌گاه از ذهن هواداران استقلال پاک نخواهد شد و حالا آنها منتظرند همان یادگاری های شیرین بار دیگر توسط این چهره در کسوت جدیدش تکرار شود.

فرهاد مجیدی پس از دوران درخشان استراماچونی با اعتماد به نفس بالا هدایت تیمی را قبول کرد که شاید از دست خیلی از مربیان ایرانی ساخته نبود ولی او با اتکا به محبوبیتی که روی سکوهای ورزشگاه آزادی دارد، این ریسک را به جان خرید و برای دومین مرتبه به عنوان سرمربی استقلال کارش را آغاز کرد.
با تمام این ها فرهاد مجیدی هنوز تجربه زیادی به عنوان سرمربی استقلال ندارد و تعداد بازی هایش از عدد 15 تجاوز نکرده، ولی فرصتی فوق العاده برای اثبات توانایی هایش در اختیار دارد.

استقلال به زودی لیگ برتر را با دیدار حساس عقب افتاده برابر فولادخوزستان آغاز می کند و فرهاد مجیدی می تواند اختلاف تیمش با صدرنشین لیگ برتر را به عدد 8 برساند؛ نتیجه ای که انگیزه و امیدواری آنها برای کسب قهرمانی در 9 دیدار باقی مانده را بسیار بالا خواهد برد و در سوی دیگر هم مسابقات جام حذفی پیش روی این تیم است و دیداری حساس با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی این جام در ورزشگاه آزادی.

استقلال البته همچنان حواشی عجیب و خاص را در درون خودش باید حل کند؛ از پایان مهلت برای پرداخت بدهی شفر و بویان تا درگیری هایی که میان کارگزاران طرف قرارداد استقلال با احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه ایجاد شده و تمام این ها روی عملکرد تیم هم تاثیرگذار خواهند بود.

با تمام این ها اما حالا زمانی است که فرهاد مجیدی می تواند ثابت کند، لیاقت تصاحب یکی از مهم‌ترین نیمکت‌های فوتبال ایران را دارد؛ او در این شرایط آشفته باید تیمش را به‌لحاظ انگیزشی و عملکردی به بالاترین سطح ممکن برساند و در واقع اینجا از آن بزنگاه‌هایی است که عیار مربیگری فرهاد و آینده او را تا حدودی مشخص می‌کند.

تجربه روزهای نه چندان بلند حضور در استقلال از همین حالا ردش را روی صورت همیشه جوان فرهاد مجیدی انداخته؛ مربی ای که دوست دارد در همین استقلال پیر شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-13 15:10

افزودن دیدگاه جدید