کد مطلب: 

245444

پیروزی دوستانه فرهاد برابر تیم عنایتی

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل تیم هوادار تهران به برتری رسید.
پیروزی دوستانه فرهاد برابر تیم عنایتی

به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۴۰ امروز (جمعه)، در دیداری دوستانه و در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی به مصاف تیم دسته اولی هوادار رفت که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک استقلال به پایان رسید.

مهدی عبدی در دقیقه پنجم مسابقه، تنها گل شاگردان رضا عنایتی را به ثمر رساند، اما ارسلان مطهری در دقیقه ۱۳، فرشید باقری در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی و مرتضی تبریزی در دقیقه ۸۹ برای استقلال گلزنی کردند. باقری در دقیقه ۲۲ مسابقه هم یک ضربه پنالتی را از دست داد.

استقلال در این مسابقه با ترکیب حسین پورحمیدی، فرشید باقری، عرفان روحانی، سیاوش یزدانی، رضا آذری، امیرحسین کارگر، علی دشتی، ارسلان مطهری، زکریا مرادی، هروویه میلیچ و شاهین طاهرخانی وارد زمین شد و علی مسلم‌زاده، طاهر جهانبخش، امیرحسین صالحی، سجاد دانایی، امیرمحمد پناهی، سینا اسدبیگی، وحید امانی، صادق رضانیا، امیرحسین فشنگچی، مهدی عبدی و حمید کاظمی از ابتدا در ترکیب تیم هوادار به میدان رفتند.

در دقیقه ۶۰ بازی ترکیب آبی‌ها به صورت کامل تغییر کرد و سیدحسین حسینی، وریا غفوری، عارف غلامی، سینا خادم‌پور، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی، روزبه چشمی، عظیم گوک، آرش رضاوند، علی کریمی و مسعود ریگی بازی را ادامه دادند.

رضا آذری، هافبک تیم استقلال در دقیقه ۳۵ مسابقه به دلیل ضرب‌خوردگی در جریان مسابقه، جای خود را به محمد بلبلی داد.

در حاشیه این مسابقه، محسن کریمی و داریوش شجاعیان به صورت اختصاصی تمرین کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-12 20:15

افزودن دیدگاه جدید