کد مطلب: 

245419

بیرانوند گفت به فیفا نامه می‌دهم، پس چه شد؟!

هافبک تراکتور همچنان نسبت به شروع لیگ برتر در شرایط کنونی معترض است و عقیده دارد این تصمیم مسئولان فدراسیون اشتباه است.
بیرانوند گفت به فیفا نامه می‌دهم، پس چه شد؟!

به گزارش ایلنا، اکبر ایمانی در خصوص شرایط این روزهای تراکتور و برگزاری دوباره تمرینات این تیم اظهار داشت: تمرینات به صورت گروه‌های چند نفره برگزار می‌شود ولی شرایط اصلاً خوب نیست. حتماً خبر دار شدید که ۶ بازیکن ما در تست آخری که برای کرونا دادیم جوابشان مثبت اعلام شد و این باعث شد استرس همه ما بیشتر شود. واقعا نمی‌دانیم چکار کنیم و هر حرفی بزنیم گوششان بدهکار نیست و حرف خودشان را می‌زنند و نمی‌دانیم تکلیفمان در این شرایط چیست.

وی افزود: واقعاً تراکتور چطور می‌خواهد وارد میادین شود و بازی کند؟ ۱۰-۱۱ بازیکن ما نیستند و اصلاً شرایط مناسب نیست. حرفی هم بزنیم به ما حمله می‌کنند و می‌گویند مگر خونتان از سایر اقشار جامعه رنگین‌تر است؟ نه خون ما رنگین‌تر نیست. بحث سلامت و امنیت جانی است. کارگر و مهندس و فوتبالیست هیچ فرقی نمی‌کند و همه ما در معرض خطر هستیم و حق داریم نسبت به شرایط اعتراض کنیم. من خودم از وقتی دیدم ۶ بازیکن کرونایی داریم دیگر با استرس به تمرینات می‌روم. اصلاً می‌گویم خودم به جنهم. اگر خدای نکرده به خانواده‌ام انتقال بدهم و آنها آسیب ببینند چه می‌شود؟

هافبک تراکتور در ادامه گفت:‌ شرایط ما را با هیچ کشور دیگری نمی‌شود مقایسه کرد. می‌گویند در اروپا فوتبال راه افتاده است ولی چطور خودمان را با آنها مقایسه می‌کنیم؟ همه ما ۳۰ نفر در یک رختکن لخت می‌شویم و لباس‌هایمان را تعویض می‌کنیم و این مسائل همه خطرناک هستند. تازه خیلی از باشگاه‌ها حتی توانایی گرفتن تست کرونا هم ندارند و آنها باید چکار کنند؟ واقعاً نمی‌دانم باید چکار کنیم.

ایمانی در مورد اینکه زنوزی اعلام کرده تراکتور قصد حضور در مسابقات را ندارد و انصراف می‌دهد، و اینکه این تصمیم ممکن است عواقب سنگینی برای باشگاه داشته باشد هم توضیح داد: من شنیدم آقای زنوزی مصاحبه کرده و چنین حرفی زده ولی در جریانش نیستم و خیلی اطلاعی هم ندارم که این تصمیم باعث چه اتفاقاتی خواهد شد ولی باید یک تصمیم جدی گرفته شود و نمی‌دانم چرا انقدر اصرار دارند لیگ برگزار شود. فقط یک تیم به دنبال برگزاری لیگ است و بقیه مخالف هستند.

وی در مورد اینکه اگر تصمیم به تعطیلی لیگ گرفته شود آیا با قهرمانی پرسپولیس موافق است یا نه هم گفت: من نمی‌توانم بگویم موافق هستم یا مخالف. فدراسیون باید با باشگاه‌ها جلسه بگذارد و مدیران باشگاه‌ها را بخواهد و دور هم تصمیم‌گیری کنند و هر تصمیمی خروجی این جلسه باشد قطعاً همه به آن احترام می‌گذارند.

هافبک تراکتور در رابطه احتمال با مصدومیت بازیکنان و خطر اتفاقی مشابه آنچه برای محمد انصاری رخ داد هم توضیح داد: بله این را همه می‌گویند و همیشه به من توصیه می‌کنند که در تمرینات مراقب باش به خودت فشار نیاوری چون ممکن است مصدوم شوی. طبیعی است که بازیکن چند ماه در خانه بوده و تمرینات انفرادی هم جای تمرین گروهی را نمی‌گیرد و شرایط بدنی بازیکنان متفاوت است و خطر مصدومیت هم در کنار ویروس کرونا ما را تهدید می‌کند.

ایمانی در رابطه با اینکه اگر لیگ نیمه تمام باقی بماند بحث دستمزد بازیکنان هم مطرح است، گفت: اصلاً بحث این نیست که دستمزد بازیکنان کم شود و کامل پرداخت نشود. خود آقای زنوزی به ما گفت که تا قران آخر پولتان را پرداخت می‌کنم و قسم خورد که این کار را انجام می‌دهد و هم برای تراکتور و هم برای ماشین‌سازی انجام خواهد داد. زنوزی حرفش حرف است و وقتی قولی می‌دهد به آن عمل می‌کند و از این بابت خیالمان راحت است.

وی در مورد اینکه گفته بود اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند خداحافظی خواهد کرد هم توضیح داد: این حرف من باعث شد برداشت بدی از آن صورت بگیرد. من قصد خداحافظی ندارم ولی واقعاً باید شرایط ما را هم درک کنند و بدانند وضعیت خطرناکی داریم. واقعاً به نظرم باید لیگ را تطعیل کنند و برای فصل بعد برنامه‌ریزی کنند.

هافبک تراکتور با اشاره به جر و بحثی که در فضای مجازی با بیرانوند داشت هم گفت: جرو بحث خاصی نبود. من با اشاره به صحبت‌های دکتر نمکی که گفته بود وضعیت در حال خطرناک شدن است به بیرانوند گفتم حالا بازهم بیا بگو لیگ ادامه پیدا کند و دقیقه ۹۰ گل می‌خوری و او هم به من گفت چشم اکبر جان، به فیفا نامه می‌دهم که لیگ‌های دنیا را تعطیل کند. حالا من از بیرانوند می‌پرسم که پس چه شد و من منتظر نامه‌ات هستم.

این را هم به سایرین هشدار می‌دهم که تراکتور خط قرمز ماست و اجازه نمی‌دهیم هر رفتاری انجام دهند. در چند وقت اخیر شاهد مصاحبه‌ها و بی‌احترامی‌هایی بودیم ولی هشدار می‌دهم صبر ما هم اندازه‌ای دارد و اینکه کسانی هم که برای تراکتور زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند تا باعث شادی هواداران شوند برای ما عزیز و قابل احترام هستند و قدر زحماتشان را می‌دانیم و هواداران هم این را به خوبی متوجه هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-11 22:59

افزودن دیدگاه جدید