کد مطلب: 

245308

آزار شیطانی دختر دانش آموز توسط معلم خصوصی بیخ گوش مادر

معلم خصوصی که دختر دانش آموزی را تحت سلطه شیطانی خود در آورده بود به پنج سال بیکار شدن محکوم شد.
آزار شیطانی دختر دانش آموز توسط معلم خصوصی بیخ گوش مادر

به گزارش سیتنا، دختری که یک سال به خاطر عشق به مادرش مرتب هدف تجاوز معلمی انسان نما شده بود، لب به سخن گشود و همه آن چه که در این مدت تحمل کرده بود را فاش کرد.

این مادر ۳۹ ساله در حالی که نگران و مضطرب به نظر می‌رسید با صدای بلند به مسئولان ناسزا می‌گفت.

این زن پس از ورود به پایگاه پلیس راز تجاوز معلم ۳۵ ساله‌ای که دارای همسر و دو فرزند بود، فاش کرد.

این مادر در اظهاراتش به پلیس گفت: فرزندم در درس‌هایش ضعیف بود و نمی‌توانست، نمره قبولی را در امتحانات کسب کند.

وی افزود: با دخترم صحبت کردم و او استاد مدرسه‌اش را پیشنهاد کرد،‌ چرا که معتقد بود او مردی ساده،‌ باسواد و با اخلاق است و می‌تواند در درس‌ها کمکش کند.

مادر دختر قربانی گفت: به همین دلیل بدون هیچ گونه تحقیقات با آندراولز معلم دخترم صحبت کردم و با او به مدت یک سال قرارداد بستم، تا در ساعات اولیه شب به منزلمان بیاید و میزان سواد دخترم را در درس‌هایش افزایش دهد.

وی ادامه داد: درست طبق قرارداد آندرو فعالیت و تدریس اش را آغاز کرد و همه چیز طبق روال عادی می‌گذشت، آندرو ساعت اولیه شب به خانه می آمد و پس از دو ساعت و نیم تدریس می‌رفت.

مادر این دانش آموز ادعا  کرد: پس از ۴ ماه متوجه رفتار‌های عجیبی از سوی دخترم شدم و هر بار که از او سوالی می‌پرسیدم،‌ او از پاسخ امتناع می‌کرد یا با گریه کردن به سمت اتاقش پناه می‌برد.

وی افزود: ابتدا فرض کردم دخترم با دوستانش دچار مشکل شده و نیاز به تنهایی دارد و حتی این موضوع را با معلمش نیز مطرح کردم تا شاید او بتواند متوجه مشکل دخترم شود.

مادر با چشمانی پر از اشک ادامه داد: روز‌ها پشت سر هم می‌گذشت ولی دخترم هر روز حالش بدتر می‌شد، آن قدر که تنهایی در اتاقش را به همه کار‌ها و بازی‌ها ترجیح می‌داد و من نمی‌دانستم چه کاری باید انجام دهم.

وی ادامه داد: دوباره مشکل را با معلمش در میان گذاشتم و از او عاجزانه درخواست کردم تا با صحبت‌های دلنشین اش دخترم را به زندگی عادی برگرداند، چرا که او مانند یک دیوانه شب‌ها تا صبح به یک نقطه خیره می‌شد و پلک روی هم نمی‌گذاشت.

مادر در ادامه گفت: دخترم چندین بار کارش به بیمارستان کشیده شد و پزشکان با تجویز دارو‌های تقویتی او را از مرگ نجات دادند، می‌خواستم تمام دنیا را بدهم ولی فرزند بی‌گناه و معصومم این طور درد و رنج نکشد.

وی افزود: تحقیقاتم را از داخل مدرسه و دوستان دخترم آغاز کردم و آن‌ها نیز مثل من از حال و وضعیت دخترم متعجب بودند، آنها دخترم را یک دانش آموز فعال و پر انرژی می‌دانستند،‌ ولی او امروز مثل مرده‌ای متحرک در دنیا زندگی می‌کرد.

یک روز زمانی که از یک مهمانی به خانه بازگشتیم، متوجه روشن بودن بی‌مورد چراغ‌های خانه شدیم،‌ سریعا به داخل اتاق دخترم رفتیم و او را در حالی که قصد داشت خودش را از سقف اتاق حلق آویز کند، مشاهده کردم.

با دیدن این صحنه موضوع دخترم را به طور جدی مورد بررسی قرار دادم و از چند مشاور و روانشناس در این رابطه استفاده کردم ولی با گذشت سه ماه و ساعت ها مشاوره‌ پزشکان متخصص باز هم اوضاع روحی و جسمی دخترم تغییر نکرد.

دیگر ناامید شده بودم و قصد داشتم دخترم را به یکی از مراکز درمانی در لندن ببرم که یک شب به طور اتفاقی و زودتر از همیشه وارد خانه شدم و پله‌های اتاق دخترم را یکی از پس از دیگر سپری کردم تا او را ببینم، که با بازکردن در اتاق با صحنه‌ای شنیع و هولناک مواجه شدم.

وی گفت: آندرو،‌ دخترم را عریان به تخت بسته بود و با خنده او را مورد تجاوز وحشیانه قرار داده بود، او با دیدن من با مجسمه کنار تخت ضربه‌ای به سرم زد و سریعا خانه را ترک کرد.

سپس زمانی که از جا بلند شدم و دخترم را در آغوش گرفتم، او لب به سخن گشود و جنایت‌های یک ساله معلم را فاش کرد.

وی گفت: آندرو این معلم حیوان صفت یک سال دخترم را با بی‌رحمی مورد تجاوزهای وحشیانه قرار داده بود و با تهدید به اینکه اگر از جنایت‌هایی او حرفی به کسی بزند مرا می‌کشد،‌ دخترم را به سکوت وادار می‌کرد.

این مادر همچنین به پلیس گفت طبق تحقیقاتی که انجام داده است، متوجه شده که آندرو سوء سابقه جنسی در سایر مدارس لندن را نیز داشته و معلوم نیست که چرا مسئولان آموزشی لندن از او در مدارس آموزشی استفاده می‌کنند.

پلیس لندن سریعا این معلم که قصد ترک شهر را داشت در بزرگراه ردیابی و دستگیر کرد و آندرو پس از حضور در پایگاه پلیس و مواجه با مادر قربانی،‌ همه اتهاماتش را قبول کرد و خودش را برای محاکمه در دادگاه آماده کرد.

ولن جورج رئیس پلیس لندن معتقد است، قربانیان این معلم شیطان صفت بیش از یک نفر خواهد بود و کماکان کارآگاهان پلیس در تلاشند تا سایر قربانیان را شناسایی کنند.

سرانجام روز گذشته دادگاه آندرو در دادگاه محلی بولتون برگزار و قاضی پس از بررسی پرونده معلم را به پنج سال کناره گیری از مراکز آموزشی و پرداخت غرامت پانصد پوندی به خانواده دختر قربانی محکوم کرد.

به جز مادر دانش آموز ۱۱ ساله، سایر کسانی هم که از ماجرای دخترک بی‌گناه آگاه بودند،‌ رای دادگاه را نوعی بی عدالتی و نقض حقوق شهروندی تلقی کردند،‌ ولی تا کنون اعتراضاتشان به جایی نرسیده است.

در حال حاضر رسیدگی به این پرونده آغاز شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2020-06-08 11:59

افزودن دیدگاه جدید