کد مطلب: 

244727

مهاجم پرسپولیس تا پای قرارداد با سپاهان رفت!

پس از اینکه باشگاه پرسپولیس موفق نشد مطالبات کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای خود را به موقع بپردازد، شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه این بازیکن قراردادش را با پرسپولیسی‌ها فسخ کرده و قصد بازگشت به ایران را ندارد.
مهاجم پرسپولیس تا پای قرارداد با سپاهان رفت!

به گزارش خبرورزشی، کریستین اوساگونا در خصوص شرایط خود، حضورش در پرسپولیس و شایعه فسخ قراردادش با این باشگاه و... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

آخرین پرداختی باشگاه پرسپولیس به تو چه زمانی بود و از سوی مدیران این باشگاه چقدر به حسابت واریز شد؟

آخرین پرداختی باشگاه به من ۱۰ هزار دلار بود که پیش از سفرم به نیجریه وارد حسابم شد. پس از آن، در مدیریت باشگاه تغییر و تحولاتی ایجاد شد. با آمدن مدیریت جدید قرار بود باشگاه در فروردین به من پرداختی داشته باشد، اما به این وعده عمل نشد و بعد گفتند که در اردیبهشت پول من را می‌دهند. با این حال، اردیبهشت هم تمام شد و وعده بعدی مدیران برای پرداخت پول به من ۵ خرداد است که امیدوارم این وعده عملی شود.

شایعه شده بود تو قرار است قراردادت را با پرسپولیس به دلیل همین بدقولی‌ها فسخ کنی. این موضوع صحت دارد؟

اعتقاد من بر این است که همیشه اصول حرفه‌ای را رعایت کنم. یعنی اگر باشگاه به تعهداتش در قبال من عمل نکرد، در تمرینات و بازی‌ها حاضر شوم و پیگیری این ماجرا را به مدیربرنامه‌هایم بسپارم. با این شرایط، طبعا اگر قرار باشد فسخ قرارداد صورت بگیرد این اتفاق از سوی مدیربرنامه من رقم می‌خورد.

آیا از حضور در ایران راضی هستی؟

من سال قبل هم در تیم ذوب‌آهن اصفهان حضور داشتم و چون از حضور در ایران مرا راضی می‌کرد، این کشور را به سایر پیشنهاداتم ترجیح دادم. طبیعتا از حضور در ایران راضی هستم. من ابتدای فصل از سپاهان هم پیشنهاد داشتم و حتی تا امضای قرارداد هم پیش رفتیم، اما چون کی‌روش استنلی قراردادش را با این باشگاه به صورت الکترونیکی تمدید کرد، انتقال من به سپاهان منتفی شد.

من از فولاد خوزستان، تراکتور، شهرخودرو و پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم، اما در نهایت از بین همه آنها پرسپولیس را ترجیح دادم. پرسپولیس تیم اول ایران است و به خاطر هواداران، قهرمانی‌ها، حضور در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه پرسپولیس تیم شناخته‌تر شده‌ای است، پیشنهاد این تیم را قبول کردم. از اینکه به پرسپولیس پیوستم رضایت دارم اما تنها ناراحتی من این است که چرا باشگاه به تعهدات مالی خود عمل نکرده است. با این حال امیدوارم این مشکل هم حل شود.

گفته می‌شود تمرینات پرسپولیس به زودی آغاز می‌شود. تو چه زمانی به ایران برمی‌گردی؟

باشگاه در حال آماده‌سازی مقدمات سفر من به ایران است. بلیت بازگشت من تهیه شده و فکر می‌کنم از ابتدای خرداد که تمرینات آغاز می‌شود، من هم در دور جدید این تمرینات حضور داشته باشم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-19 22:24

افزودن دیدگاه جدید