کد مطلب: 

244693

دیاباته: قلباً استقلال را دوست دارم

مهاجم مالیایی تیم استقلال طی دو هفته اخیر همواره سرخط اخبار این باشگاه بود. حالا شیخ به‌تازگی در صحبتی که با سرمربی تیم استقلال داشت به او اطمینان داده همچنان دلش با استقلال است.
دیاباته: قلباً استقلال را دوست دارم

به گزارش خبرورزشی، شیخ دیاباته که دو روز پیش تصویری از خودش کنار فرهاد مجیدی را همراه با یک قلب آبی رنگ، در صفحه خود منتشر کرده بود همواره در تلاش است تا به کادر فنی، بازیکنان و هواداران استقلال بفهماند، مشکلی با این تیم و طرفدارانش نداشته و اتفاقاً دوست دارد هرچه زودتر خودش را در حال تمرین و مسابقه با استقلال ببیند.

شیخ دیاباته به فرهاد مجیدی گفته به هیچ‌عنوان از تصمیمی که برای همکاری با تیم استقلال گرفته پشیمان نیست و برعکس آنچه به نظر می‌رسد، از اینکه توانسته با تیم استقلال همراه باشد، برای این تیم گل بزند و در شادی و غم آبی‌های تهرانی شریک باشد حس بسیار خوبی دارد. او بازی برای استقلال در استادیوم آزادی مقابل تماشاگران این تیم را یک اتفاق رؤیایی در تاریخ دوران فوتبالش عنوان کرده و گفته «هرگز تصور نداشتم که تیمی در ایران و در خارج از شهر خودش، باز هم این تعداد تماشاگر و طرفدار داشته باشد.»

دیاباته همچنین در پیامی که به فرهاد مجیدی داده به او گفته اگر بحث حقوقی یا مالی اش را عنوان می‌کند به خاطر این است که موضوع بازی فوتبال با دستمزدش دو بحث جدا از هم هستند. مهاجم استقلال گفت: «اگر بحث یا موضوعی به وجود آمده به خاطر عدم توجه باشگاه به تعهدات مالی اش در قبال من بوده است وگرنه قلباً تیم استقلال را دوست دارم و فقط در بحث مالی مسائل را به وکیلم سپرده‌ام.»

او خودش را یک فوتبالیست حرفه‌ای معرفی کرده و گفته امیدوار است هرچه سریع‌تر بتواند بار دیگر در جمع بازیکنان تیم استقلال حضور یافته و در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند. شنیده‌ها درباره شرایط دیاباته حاکی از آن است باشگاه استقلال به‌طور جد پیگیر است تا مبالغ وعده کرده به وکیل این بازیکن ظرف امروز و روز‌های آتی به تناوب به حساب شیخ واریز شود. از طرفی گفته می‌شود وکیل شیخ دیاباته نیز به باشگاه اعلام کرده اگر در پایان یک هفته مهلت اضافه‌ای که به استقلال داده شده است، باشگاه به تعهداتش عمل کند، موکلش با خیال راحت در تمرینات تیم استقلال حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-18 20:03

افزودن دیدگاه جدید