کد مطلب: 

244668

رفقای استرماچونی به دنبال قایدی/ مهدی: بروم یا بمانم؟

با خروج استراماچونی از کادر فنی تیم استقلال این مربی پیامی برای باشگاه ارسال کرد و گفت می‌تواند ترتیبی دهد تا مهدی قایدی ادامه فوتبالش را در اروپا سپری کند.
رفقای استرماچونی به دنبال قایدی/ مهدی: بروم یا بمانم؟

به گزارش ایران پژواک، پاییز سال گذشته و پس از درخشش مهدی قایدی در پیشانی خط حمله تیم استقلال عنوان شد که باشگاه‌های اروپایی به دنبال جذب ستاره جوان تیم استراماچونی هستند. در همان برهه رسانه‌های ایتالیایی که اغلب پیگیر اخبار سرمربی هموطن‎شان در رأس کادر فنی تیم استقلال بودند، اخباری منتشر کردند در این‌باره که یکی، دو تیم لیگ برتری در انگلیس درصدد جذب مهدی قایدی هستند! بازیکن جوان تیم استقلال در همان دوره با تأیید این موضوع اعلام کرد فعلاً قصد خروج از تیم استقلال را ندارد و می‌خواهد به فوتبالش در لیگ برتر ادامه دهد، اما با خروج استراماچونی از کادر فنی تیم استقلال این مربی پیامی برای باشگاه ارسال کرد و گفت می‌تواند ترتیبی دهد تا مهدی قایدی ادامه فوتبالش را در اروپا سپری کند. موضوعی که در همان برهه با انتقادات برخی کارشناسان فوتبالی داخلی کشورمان مواجه شد به این شرح که قایدی با توجه به سن و سال و جثه بدنی اش به هیچ عنوان توانایی بازی در لیگ پربرخورد و خشن انگلیس را ندارد. موضوعی که در همان روزهای ابتدایی دی‌ماه و در فصل نقل و انتقالات زمستانی دفن شد!

اما به تازگی و با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی شنیده می‌شود بار دیگر شرکت‌های نقل و انتقالاتی نزدیک به استراماچونی، سراغ مهدی قایدی رفته و از طریق مدیر برنامه‌هایش برای او پیام فرستادند تا ترانسفرش کنند. این بازیکن بوشهری فعلاً با استقلال قرارداد دارد و برای جدایی از باشگاه، باید رضایتنامه بگیرد. شنیده‌ها از اطراف باشگاه استقلال حاکی از آن است که مهدی قایدی در صحبت خصوصی که با فرهاد مجیدی داشته در این‌باره مشورت کرده که برود یا در استقلال بماند! گفته می‌شود مهدی قایدی از لیگ بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد و البته با توجه به شرایط زندگی اش در تهران خیلی دوست ندارد از کشور خارج شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-17 21:25

افزودن دیدگاه جدید