کد مطلب: 

244598

دستور ویژه دادستان گلستان برای رسیدگی به پرونده خرید و فروش نوزاد

دادستان عمومی و انقلاب استان گلستان، دستور رسیدگی ویژه به پرونده خرید و فروش نوزاد را صادر کرد.
دستور ویژه دادستان گلستان برای رسیدگی به پرونده خرید و فروش نوزاد

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی اظهار کرد: با گزارش حراست یکی از بیمارستان‌های مرکز استان، دستور قضایی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام مجرمانه صادر و در نتیجه آن، پنج نفر دستگیر شدند که یکی از آنها مادر نوزاد است.

وی افزود: هیچ‌یک از کسانی که دستگیر شده‌اند از کادر درمانی بیمارستان‌های استان نیستند و به جز مادر کودک، بقیه دستگیرشدگان از خارج از استان هستند.

دادستان عمومی و انقلاب گلستان گفت: بررسی‌های ابتدایی نشان می‌دهد مادر نوزاد برای وضع حمل به بیمارستان مراجعه کرده و بقیه با اقداماتی مانند جعل مدارک و دست بردن در شناسنامه و دریافت گواهی ولادت، کار نقل و انتقال نوزاد را انجام می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: برای این افراد پرونده تشکیل و بررسی این موضوع که آیا این افراد پیش از این هم اقدام به خرید و فروش نوزاد می‌کردند یا افرادی داخل استان هم با آنها همکاری داشته‌اند، در شعبه بازپرسی دادسرای گرگان در حال انجام است.

سیدحسینی با اشاره به اینکه حال نوزاد خوب است و فعلا در بیمارستان به سر می‌برد، تاکید کرد: این پرونده با دقت و حساسیت دنبال و نتیجه آن از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-15 10:05

افزودن دیدگاه جدید