کد مطلب: 

244547

حکم شدید کمیته اخلاق علیه گلزن معروف دربی؛ از فعالیت فوتبالی محرومی!

با حکم کمیته اخلاق فدراسیون، امیدرضا روانخواه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد و هم اکون نمی‌تواند روی نیمکت سرمربیگری تیم نیروی زمینی بنشیند.
حکم شدید کمیته اخلاق علیه گلزن معروف دربی؛ از فعالیت فوتبالی محرومی!

به گزارش ایران پژواک، کمیته اخلاق فدراسیون، امیدرضا روانخواه عضو پیشین کمیته فنی استقلال و سرمربی فعلی تیم فوتبال نیروی زمینی را تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرده است. همین نیز موجب شده تا سرنوشت همکاری وی با این تیم لیگ دسته اولی هم در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کویا روانخواه در چند دیدار اخیر تیم نیروی زمینی نیز روی نیمکت این تیم حضور نداشته است. کمیته اخلاق فدراسیون بابت یک پرونده، جریمه نقدی برای وی مقرر کرده که در پی آن، این محرومیت برای بازیکن سابق استقلال درنظر گرفته شده است.

روانخواه فصل گذشته در کمیته فنی استقلال حضور داشت و برای تمدید قرارداد برخی بازیکنان، به علی خطیر معاون سابق این باشگاه کمک می‌کرد. خطیر همان فردی است که باشگاه تراکتور، وی را به مواردی عجیب متهم کرده بود. حسین حسینی هم چندی پیش در تمرین استقلال در خصوص این موضوع گفت: "فصل پیش سه بازی مانده بود تا مسابقات تمام شود، روانخواه با من تماس گرفت و خواست تا با علی خطیر به خانه او برویم و در خصوص تمدید قرارداد صحبت کنیم." 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-13 17:40

افزودن دیدگاه جدید