کد مطلب: 

244227

رجبی: مجیدی نباید برای همه خط و نشان بکشد

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال از رفتار فرهاد مجیدی در رابطه با مدیریت باشگاه انتقاد کرد.
رجبی: مجیدی نباید برای همه خط و نشان بکشد

به گزارش ورزش سه، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال که امروز همزمان با جلسه هیئت مدیره باشگاه در ساختمان باشگاه حاضر شده بود، پس از خروج از دفتر باشگاه،در پاسخ به این سوال که برای چه کاری به باشگاه آمده است، بیان کرد: راستش را بخواهید، دلم برای خانه ام تنگ شده بود. واقعا برای اینکه بچه ها و عوامل را ببینم. بحث کرونا هم بود و یک مدت در خانه بودم. گفتم بهترین جایی که می تواند حالم را خوب کند، باشگاه استقلال است. نیتم این بود و آقای خلف را هم دیدم و به ایشان تبریک گفتم. پسر خوبی است و دوستش دارم. بعد هم هیئت مدیره جلسه داشت و من بیرون آمدم. سعی کردم بیرون بیایم تا در دعواها نباشیم؛ خبرهای خوبی نشنیدم. مشکلات زیاد است و من واقعا ناراحت می شوم.

هر کسی در استقلال منافع نداشته باشد، تیشه به ریشه اش می زند

او ادامه داد: پیشینه آقای سعادتمند نشان می دهد که انسان صادقی است. الان استقلال اینطوری شده که می گویند دیگی که برای من نمی جوشد، سر سگ توی آن بجوشد. هر کس منافعش در استقلال قطع می شود، می خواهد تیشه به ریشه باشگاه بزند. این شرایط برای من قابل قبول نیست. دلم برای آن بچه ای که قلکش را می شکند برای تماشای بازی می سوزد. اگر این ها این مسائل را درک کنند، بیشتر به هم کمک می کنند تا کشتی استقلال به ساحل امن برسد ولی من این چیزها را در باشگاه حس نکردم.

مقصر شرایط بحرانی استقلال شبکه های مجازی هستند

رضا رجبی در رابطه با این سوال که چه افرادی منشا ناارامی هستند، بیان کرد: من در این مورد با وزیر هم صحبت کرده ام. به نظر من نه در رابطه با استقلال که در تمام زمینه ها، شبکه های مجازی مقصر هستند. شبکه هایی که در دنیا به بهترین شکل استفاده می شود ولی اینجا دنبال باج خواهی هستیم. چه سرباز و چه سردار از باشگاه استقلال طلبکار است و فکر می کند باید سهمش را بگیرد و به همین دلیل باشگاه حال و روز خوشی ندارد. امیدوارم این کرونا باعث شود افرادی جذب بشوند که بیشتر علاقمند به باشگاه استقلال باشند.

فرهاد مجیدی نباید از بالا تا پایین خط و نشان بکشد 

رجبی در ادامه با انتقاد از فرهاد مجیدی توضیح داد: خیلی جالب است؛ آقای سعادتمند پدر خانواده است و بچه خانواده باید تمکین کند. بچه باید زیر روش تربیتی باشگاه باشد. من مجیدی را دوست دارم، چون دل هواداران را شاد کرده است ولی دلیل نمی شود که برای همه از بالا تا پایین باشگاه خط و نشان بکشد و اعمال نفوذ کند.  مگر ایشان از دبی به تهران نیامده است؟ باید می آمد و با مدیرعامل صحبت  می کرد. 

در شرایط بحرانی باید آقای مجیدی مدیریت کنند

او ادامه داد: من حتی از پیشکسوت های باشگاه هم ناراحت هستم، که چرا عکس بیرون می دهند. مگر کسی درون خانواده اش می نشیند، عکس می فرستد بیرون.  ببینید در شرایط بحرانی است که می توانیم با سکوت و گذشت کمک کنم. الان استقلال شرایط بحرانی است. در این شرایط باید آقای مجیدی مدیریت کند و اگر احساس می کند که این موضوع در شبکه های مجازی به باشگاه ضربه می زند، باید جلوی این کار را بگیرد.

نمی توانم قبول کنم بازیکن حرفه ای استقلال پول نان شب ندارد

رجبی در واکنش به این موضوع که ناراحتی مجیدی به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان است، بیان کرد: من اسم نمی آورم. در یکی از باشگاه ها چنین اتفاقی افتاد. سرمربی از جیب خودش به بازیکنان داد و مفتی هم البته این پول را نداد و بعدا از بازیکنان گرفت. مشکلات همه جا بوده است و نمی شود که پول نگرفتیم به دبی برویم. ببینید این درست نیست که این مسائل عنوان شود. مردم نان شب ندارند. بازیکن حرفه ای فوتبال مگر می شود پس انداز برای 4 ماه نداشته باشد و این را نمی توانم قبول کنم. نمی توانم این را قبول کنم که بازیکن حرفه ای استقلال پول نان شب ندارد. البته بازیکن حقش را باید بگیرد ولی یک جاهایی هم باید کمک کند.

دیگر دوران ادعا کردن بازیکنان تمام شده است

او سپس تاکید کرد: من به آن بازیکنانی می گویم که ادعا دارند برای مردم جان می دهند و بازی می کنند. دیگر تمام شد زمان این نوع حرف زدن ها. این ها دیگر تمام شد و باید با عمکرد ثابت کرد که مردم را دوست دارید یا نه. 

همان اول به مجید گفتم که مربیگری استقلال برای تو زود است 

بخش بعدی صحبت های رجبی در رابطه با مربیگری مجیدی در استقلال بود و افزود: من فرهاد مجیدی را دوست دارم ولی وقتی مربی استقلال شد گفتم که این کار برای تو زود است. حالا رفته و دوباره جای استرا برگشت. اما در مورد تیم ملی امید، من پدر فدراسیون را درآوردم. برای اینکه با نامردی با او رفتار کردند. الان هم سعادتمند پدر خانواده است؛ یا می توانند کار کنند یا نمی کنند. چرا این همه حاشیه و حرف و حدیث.

پژمان منتظری می خواست برود ولی توپ را به زمین استقلال انداخت 

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه به پژمان منتظری اشاره کرد و گفت: من قبلا به پژمان منتظری هم گفته بودم. پژمان داشت می رفت قطر و من می دانستم ولی توپ را به زمین استقلال انداخته بود. آقا می روید، بروید ولی درست. دل هوادار را نشکنید.

منت خلیل زاده را می کشند، چون پول دارد 

او در ادامه به مشکل اصلی اشاره کرد و اظهار داشت:  من حرفم این است که الان مرد جنگ باشید ولی پول نداشته باشید، شرایط سخت می شود. چرا آقای خلیل زاده منت می گذارد و باز دنبال او می روند ! خب به خاطر اینکه پول دارد حتما. چرا آقای موسوی پول می دهد و آن رفتار را با او می کنند. یا باید پول بدهید و تمکین کنید یا اینکه از بالا حمایت کنند آدمی مثل سعادتمند را که قصد کمک کردن به استقلال را دارد.  

عضو هیئت مدیره می دود، چون چیزی برای گفتن ندارد ! 

حرف های پایانی رضا رجبی اینطور بود: من در مورد آمدن آقای خلیل زاده حرف دارم؛ حالاس موقع رفتنش هم این شرایط شده است. عضو هیئت مدیره می دود و بالا می رود و حاضر نیست با رسانه ها صحبت کند. چرا صحبت نمی کند؟ چون چیزی نمی داند؛ خروجی را نمی داند؛ افق جلویش را نمی داند ولی من اینجا می مانم و به عنوان یک هوادار به شما پاسخ می دهم. من قبلا به عنوان هوادار استقلال کتک هم خورده ام.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-02 23:56

افزودن دیدگاه جدید