کد مطلب: 

244120

سارقان خانم استاد دانشگاه را ربودند

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو سارقی خبر داد که یک استاد دانشگاه خانم را ربوده و قصد رها کردن یا به احتمال زیاد به قتل رساندن وی را در بیابانهای اطراف تهران داشتند.
سارقان خانم استاد دانشگاه را ربودند

به گزارش سیتنا، شامگاه یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه امسال تعدادی از شهروندان محله کوی بیمه اکباتان در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ از درگیری یک زن و دو مرد در یکی از خیابانها خبر دادند و تیمی از مأموران گشت کلانتری ۱۳۵ آزادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل، با زنی پریشان و بدحال روبه‌رو شدند که به محض مشاهده مأموران به سمت آنها آمد و در خواست کمک کرد.

زن جوان با مراجعه به ماموران مدعی شد که دو مرد با ورود به خانه‌اش در منطقه نارمک، پس از بیهوش کردن وی، او را ربوده و وقتی به هوش آمده متوجه حضورش در کوی بیمه اکباتان شده که با داد و فریاد از مردم کمک خواسته و در زمان حضور پلیس، دو مرد جوان پا به فرار گذاشتند.

در ادامه مأموران با همکاری اهالی محل یکی از مردان را که در ربودن این زن جوان نقش داشت، شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد خانه این شخص شده و وی را دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعدادی لوازم سرقتی خودرو و لوازم سرقتی از خانه زن تنها به دست آمد و متهم که راهی جز اعتراف نداشت به جرم ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف کرد.

مأموران در گام بعدی تحقیقات پلیسی، متهم دوم پرونده را دستگیر و در بررسی از مخفیگاه متهم، یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ سرقتی کشف کردند.

در تحقیقات از متهمان مشخص شد یکی از سارقان مرد (۴۵ ساله)، ۱۴ سال قبل از طریق یک آشنا به زن جوان که استاد دانشگاه است به عنوان تکنسین فنی ساختمان معرفی شده بود.

این مرد در این سالها برای کارهای ساختمانی به خانه این زن مراجعه می‌کرده و با توجه به سفرهای خارجی این خانم برای کارهای پژوهشی، مرد جوان با اطلاع از نبود زن جوان در منزل به خانه وی مراجعه و وسایل کوچک خانه را سرقت می‌کرده است.

مأموران در ادامه پی بردند متهم در این مرحله نیز قصد سرقت از منزل استاد جوان را داشته اما متوجه شدند زن جوان دیگر به سفرهای خارجی نمی‌رود که نقشه‌ای را با همدستی یکی از دوستانش طراحی کرده است.

متهمان در تحقیقات پلیسی گفتند در روز حادثه به بهانه تعمیر سیستم گرمایشی وارد ساختمان شده و به همین بهانه، برق ساختمان را قطع کردند، سپس با مجروح کردن زن جوان، دست به سرقت لوازم داخل خانه زده و زمانیکه زن جوان قصد کمک از اهالی محل را داشته، وی را بیهوش کرده بودند.

سرهنگ کیومرث حسنوند؛ سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران با اعلام این خبر گفت: متهمان پس از بیهوش کردن زن جوان و سرقت لوازم داخل خانه‌اش قصد داشتند او را در بیابانهای اطراف تهران رها کرده و به احتمال زیاد به قتل برسانند تا ردی از خود به جا نگذارند که زن جوان با دست و پاهای بسته در مسیر، به هوش آمده و با درخواست کمک از مردم، مانع عملی شدن نقشه سارقان شده بود.

وی تصریح کرد: متهمان پس از اعتراف به سرقتشان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-29 10:56

افزودن دیدگاه جدید