کد مطلب: 

243993

فرد خارج‌نشین قبلا هم استقلالی‌ها را سرکار گذاشته بود

انتشار سندی جدید نشان می دهد که فردی که در خارج از ایران زندگی می کند مدیرعامل قبلی این باشگاه را هم با سند جعلی فریب داده بود.
فرد خارج‌نشین قبلا هم استقلالی‌ها را سرکار گذاشته بود

به گزارش ایران پژواک، بعد از اینکه مشخص شد فردی خارج نشین پولی به حساب میلیچ و دیاباته پراخت نکرده است و سند جعلی برای این باشگاه فرستاده است، برای خیلی ها یاد یک پرونده قدیمی را زنده شد.

در پایان لیگ هفدهم و زمانی که استقلالی ها مشغول تامین منابع مالی برای تمدید قرارداد با جپاروف بودند این فرد مدعی شد که ۱۳۰ هزار دلار به حساب این بازیکن پول پرداخت کرده است در حالی که هافبک ازبکستانی باشگاه استقلال با سندی که برای مدیران باشگاه فرستاد ثابت کرد تنها ۱۳ دلار به حساب او پول واریز شده است.

اما آنچه در این مدت هرگز رسانه ای نشد این است که این فرد که در نوروژ زندگی می کند دقیقا همین کار را در دوران مدیریتی امیرحسین فتحی هم انجام داده بود و دردسری بزرگ برای استقلال ایجاد کرده بود.

فصل قبل که جپاروف مدیران استقلال را بابت طلب ۱۳۷ هزار دلاری اش تهدید به شکایت کرده بود، دوباره این فرد جلو آمد و گفت حاضر ۳۰ هزار دلار این طلب را پرداخت کند تا موقتا از شکایت او جلوگیری کند.

این فرد خارج نشین دو فیش واریزی ۱۵ هزار دلاری را برای امیرحسین فتحی فرستاد که البته جعلی بود و امیرحسین فتحی ناچار شد ۳۰ هزار دلار جپاروف را فراهم و به حساب او واریز کند.

با این شرایط این فرد سومین بار است که با ادعای واریز پول سند جعلی در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار می دهد و باشگاه را دچار چنین مشکلاتی می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-25 16:46

افزودن دیدگاه جدید