کد مطلب: 

243839

اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها به یک بازیکن خاص؛ چرا زیر پرچم مدیر بازنده ایستادی؟

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از وضعیت کنونی باشگاه شاکی و عصبانی هستند و اعتقاد دارند هیئت‌مدیره باید هرچه زودتر به اوضاع مالی آن‌ها سر و سامانی بدهد.
اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها به یک بازیکن خاص؛ چرا زیر پرچم مدیر بازنده ایستادی؟

به گزارش ایران پژواک، بازیکنان پرسپولیس قبل از پایان سال ۹۸ در انتظار دریافت بیش از ۱۵ درصد قراردادشان بودند، اما پرداختی به آن‌ها چیزی بیشتر از ۳ یا ۴ درصد نبود و از این رو باعث عصبانیت شدید آن‌ها شد، اما سیدجلال حسینی به همراه چند تن دیگر از بازیکنان به دیدار اعضای هیئت‌مدیره رفتند و پس از این جلسه شرایط بهبود پیدا کرد. به معنای دیگر، وضعیت تیم تا حدی خوب شد و به سمت اتحاد دوباره پیش رفت تا جایی که بازیکنان با انتشار یک پست مشترک در اینستاگرام به حمایت قاطعانه از هیئت‌مدیره پرداختند؛ به این امید که تا اواسط فروردین ماه با تزریق بخش دیگری از مطالبات از سوی باشگاه پرسپولیس، حساب‌شان شارژ شود، اما این اتفاق رخ نداد تا پرسپولیسی‌ها وارد یک بازی جدید شوند.

حالا بازیکنان پرسپولیس معتقدند نباید بیشتر از این حامی هیئت‌مدیره باشند زیرا هیچ کمکی به بهبود وضعیت مالی‌شان نمی‌کند. اگر آن‌ها در این مدت نشانه‌هایی بابت اضافه شدن پول به مجموعه می‌دیدند وضعیت متفاوت بود، اما حالا شرایطی را تجربه می‌کنند که اصلاً جالب نیست. از یک سو با شایعه احتمال برکناری همه اعضای هیئت‌مدیره و ایجاد تغییرات گسترده در بخش مدیریتی باشگاه مواجه هستند و از طرف دیگر، وعده و وعید‌های بی‌سرانجامی که از سوی مدیران باشگاه شنیده می‌شود آن‌ها را آزار می‌دهد.

در این میان، حمایت شدیدی یکی از بازیکنان «خاص» تیم از یک عضو هیئت‌مدیره باعث تشدید عصبانیت بازیکنان و ایجاد حساسیت‌های شدیدی شده است. این فرد امیدوار است به زودی خودش پست مدیرعاملی باشگاه را به چنگ بیاورد و شخصاً با وارد کردن ۱۵ میلیارد تومان بودجه به حساب پرسپولیس، شرایط را تغییر بدهد. به همین خاطر، بازیکن مزبور در تماس‌هایش با بازیکنان، به حمایت از این عضو هیئت‌مدیره می‌پردازد و تبلیغات گسترده‌ای برایش می‌کند. او در گفتگو با بازیکنان ابراز امیدواری کرده پس از آنکه شرایط مدیریتی تغییر کرد، سرخپوشان نه تنها مطالبات خود را به سرعت دریافت کنند بلکه پاداش‌های باقی‌مانده از نیم‌فصل اول و حتی مطالبات فصل گذشته را هم در حساب خود ببینند؛ چون پس از یک‌سری تغییرات، شرایط مالی باشگاه نیز دگرگون خواهد شد.

بازیکنان پرسپولیس، اما دیگر به این وعده‌ها دلخوش نیستند و تصور می‌کنند قرار است اتفاقات بدتری رخ بدهد. پرسپولیسی‌ها معتقدند وقتی لیگ تعطیل بود، مدیران فرصت فوق العاده‌ای داشتند تا فکری به حال درآمدزایی بیشتر و تزریق پول به حساب باشگاه کنند، اما در این مدت نه تنها اوضاع بهتر نشد بلکه با واریز ۳ تا ۴ درصدی به نوعی به سرخپوشان توهین هم شده است. از طرفی آن‌ها می‌گویند اگر این فرد در هیئت‌مدیره حضور دارد، باید همین امروز برای حل مشکلات اقتصادی کاری کند نه اینکه در انتظار زمین خوردن باشگاه باشد و پس از آنکه خودش مدیرعامل شد، مشکلات را از بین ببرد.

به هر حال پرسپولیسی‌ها دیگر مثل گذشته به هیئت‌مدیره اعتماد ندارند و امیدوارند هرچه زودتر وزارت ورزش تصمیمی در قبال ایجاد تغییرات در اعمال کرده و به انتخاب تیم مدیریتی و مدیرعامل جدید بپردازد. اتفاقی که بدون تردید حواشی زیادی به دنبال خواهد داشت و ممکن است اوضاع خبری پیرامون باشگاه را پیچیده‌تر از قبل کند. جالب اینکه وزارت ورزش هنوز نتوانسته برای انتخاب یک تیم مدیریتی هماهنگ و قدرتمند که مشکلات اقتصادی باشگاه را ریشه‌کن کند و حواشی را به کمترین حد خود برساند، به جمع‌بندی کاملی برسد. از این رو فعلاً وضعیت پرسپولیس بحرانی و سخت گزارش می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-20 23:47

افزودن دیدگاه جدید