کد مطلب: 

243777

پرسش پیشکسوت استقلال از پرسپولیسی‌ها: اگر یک روزی قهرمان آسیا شدید، ستاره‌اش را کجا می‌زنید؟!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دوستان پرسپولیسی عادت کرده‌اند بازی نکنند و جام بگیرند مثل بازی سوپرجام. خب اگر خیلی جام دوست دارند می‌توانند از منیریه چند جام خوشگل بخرند.
پرسش پیشکسوت استقلال از پرسپولیسی‌ها: اگر یک روزی قهرمان آسیا شدید، ستاره‌اش را کجا می‌زنید؟!

به گزارش ایران پژواک، علیرضا اکبرپور یکی از پیشکسوتانی بود که به ملاقات مدیرعامل جدید استقلال رفت. او این فصل سرمربی تیم نوجوانان استقلال است و تیمش در رده دوم جدول قرار دارد.

نشست پیشکسوتان استقلال با مدیرعامل باشگاه خروجی هم داشت؟
مگر کسی می‌رود دیدن یکی از اقوام، دنبال خروجی است؟ ما مدیرعامل را دیدیم و گپ زدیم، نرفته بودیم بیزینس.

برای حل این همه بحران و بدهی برنامه‌ای هست؟
مشکلات مختص باشگاه استقلال نیست. الان می‌بینم در همه دنیا مشکلات زیادی وجود دارد. یک جا دستمال کاغذی کمیاب شده، یک کشور دنبال ماسک است، جاهای دیگر الکل و مواد ضدعفونی‌گیر نمی‌آید، اما این‌ها که باعث نمی‌شود در همه چیز را تخته کنند. حالا باشگاه روی یکسری اشکالات بدهی بالا آورده و به اصطلاح بدهی مال مرد است و به مرور پرداخت می‌شود.

برخی از پرسپولیسی‌ها معتقدند اگر لیگ تعطیل شود باید جام را به آن‌ها داد.
این دوستان عادت کرده‌اند بازی نکنند و جام بگیرند مثل بازی سوپرجام. خب اگر خیلی جام دوست دارند می‌توانند از منیریه چند جام خوشگل که ندارند، بخرند همان‌طور که یک ستاره هم زدند روی پیراهن‌شان (خنده).

ستاره روی پیراهن که به‌خاطر ۱۰ قهرمانی است.
شاید می‌دانند قهرمان آسیا نمی‌شوند که از این ستاره‌ها می‌زنند، اما یک سؤال دارم؛ مثلاً اگر یک روز قهرمان لیگ قهرمانان شوند، چطور می‌خواهند ستاره آن را روی پیراهن‌شان بزنند؟ مثلاً یک علامت به علاوه وسط دو ستاره قرار می‌دهند یا هر دو را کنار هم می‌گذارند؟

اگر لیگ ادامه پیدا کند استقلال شانس قهرمانی دارد؟
تیم ما ۱۰ بازی عقب افتاده دارد پس می‌تواند قهرمان شود. سپاهان و تراکتور هم شانس قهرمانی دارند.

در روزهای کرونایی چه می‌کنید؟
من کم از منزل خارج شده‌ام، اما خیلی از هموطنان مجبورند برای کسب روزی ساعت‌ها بیرون باشند. خداوند به این قشر شریف و زحمتکش سلامتی و برکت بدهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-19 00:35

افزودن دیدگاه جدید