کد مطلب: 

243767

بعد از پوکر قهرمانی،صادقی را دعوت می‌کنیم تا جام‌های ما را ببیند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید استقلالی‌ها هر وقت هم‌امتیاز پرسپولیس شدند در مورد قهرمانی حرف بزنند.
بعد از پوکر قهرمانی،صادقی را دعوت می‌کنیم تا جام‌های ما را ببیند

به گزارش خبرورزشی، مرتضی فنونی‌زاده معتقد است پرسپولیس با اختلاف ۵ امتیاز امسال قهرمان می‌شود و این تیم برای چهارمین فصل پی در پی جام را بالای سر خواهد برد. فنونی زاده که کلاً آدم رکی است به حرف‌های امیرحسین صادقی مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها می‌توانند با جام‌های ما عکس یادگاری بگیرند هم واکنش نشان داد.

پرسپولیس این روزها به شدت درگیر مشکلات مدیریتی است، به نظر شما بهترین گزینه برای مدیرعاملی این تیم چه کسی است؟
قبول دارم مشکلات پرسپولیس زیاد است و این تیم بدهی‌های زیادی به افراد مختلف دارد. به غیر از چند مدیرعامل از جمله علی پروین، رویانیان یا حبیب کاشانی سایر مدیرانی که به پرسپولیس آمدند کمر این تیم را شکستند. من همیشه رک حرف‌هایم را می‌زنم، چون پرسپولیس از هر چیزی برایم مهم‌تر است. من طی چند وقت گذشته چند بار با رسول‌پناه ملاقات کردم به نظرم آدم خوبی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. خودم شاهدم که از جیب برای پرسپولیس خرج کرده و به شدت هم پرسپولیسی است. امیدوارم پرسپولیس هرچه زودتر از بلاتکلیفی دربیاید و مدیرعامل انتخاب شود.

بعضی از تیم‌ها معتقدند لیگ باید بدون معرفی قهرمان به پایان برسد. نظر شما چیست؟
من شک ندارم که بازی‌ها از سر گرفته می‌شود و پرسپولیس قهرمان خواهد شد. کاری به این حرف‌ها ندارم، چون پرسپولیس تحت هر شرایطی قهرمان می‌شود. بقیه تیم‌ها هم می‌دانند این اتفاق می‌افتد و در زمین حریف پرسپولیس نمی‌شوند دست و پا می‌زنند تا لیگ لغو شود. به هواداران قول می‌دهم تیم یحیی با ۵ امتیاز اختلاف قهرمان خواهد شد.

ولی استقلالی‌ها می‌گویند می‌توانند با توجه به دیدار عقب‌افتاده‌ای که دارند اختلاف امتیاز را جبران کنند و حتی به قهرمانی برسند.
استقلالی‌ها هر وقت هم‌امتیاز پرسپولیس شدند از قهرمانی حرف بزنند و کری بخوانند. خدا را شکر پرسپولیس طی سال‌های اخیر آنقدر خوب بوده و جام گرفته که سایر تیم‌ها در حسرت گرفتن یک جام هستند.

صحبت از جام شد، یکی از پیشکسوت‌های استقلال گفت پرسپولیسی‌ها می‌توانند با جام‌های ما عکس یادگاری بگیرند.
کدام پیشکسوت؟

امیرحسین صادقی!
امیرحسین بچه خوبی است ولی کلاً در کل دوران فوتبالش ٢، ٣ تا جام گرفته است. نمی‌دانم چرا این حرف را زده در حالی که پرسپولیس همه جام‌ها را در سال‌های اخیر درو کرده و استقلالی‌ها ٧، ٨ سال است که در حسرت جام گرفتن هستند. از قول من به امیرحسین‌جان بگویید بعد از قهرمانی امسال و پوکر کردن از او دعوت می‌کنیم تا جام‌های ما را ببیند تا دیگر از این حرف‌ها نزند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-18 19:33

افزودن دیدگاه جدید