کد مطلب: 

243712

خانه زن خائن در آبادان تیرباران شد

پسر جوان برای پنهان ماندن رابطه شومش با زن متاهل، بچه های این زن را تهدید به مرگ کرد و برای زهرچشم گرفتن خانه آنها را به گلوله بست.
خانه زن خائن در آبادان تیرباران شد

به گزارش رکنا، ساعت 20 دوشنبه هفته گذشته ماموران کلانتری 13 قدس با توجه به تیراندازی هایی که در روزهای قبل به سمت خانه ای در منطقه بهار آبادان شده بودند برای بررسی موضوع به محل رفته و در حالیکه اخباری مبنی بر رابطه زن متاهل با یک پسر جوان در دست بود عملیات دستگیری دو متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت.

ماموران با حضور در خانه، زن و پسر جوان را که در داخل خانه خلوت کرده بودند را دستگیر کردند و این در حالی بود که اهالی محل نیز در خصوص رفت و آمدهای مشکوک به این خانه اعلام شکایت کرده بودند.

یکی از بستگان این زن گفت: این زن که دارای سه فرزند است با توجه به شغل همسرش که بیشتر در خارج از خانه است به همسرش خیانت کرده و با پسر جوانی در ارتباط بوده است. وقتی فرزندان این زن متوجه خیانت مادرشان می شوند تصمیم به افشاگری این رابطه شوم نزد پدرشان را داشتند که پسر جوان آنها را تهدید کرده است.

وی افزود: پسر جوان برای زهر چشم گرفتن از فرزندان این زن در چند مرحله اقدام به تیراندازی به سمت خانه کرده است که شوهر این زن متوجه ماجرا شده و با در خواست کمک از پلیس روز دوشنبه ماموران همراه با شوهر این زن وارد خانه شده و پسر جوان و زن جوان را دستگیر می کنند.

بنا به این گزارش، شوهر این زن درخواست طلاق از همسرش را اعلام کرده و زن و پسر جوان نیز برای بررسی های بیشتر به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-17 08:44

افزودن دیدگاه جدید