کد مطلب: 

243677

صادقی: می‌توانید با جام‌های قهرمانی استقلال عکس یادگاری بگیرید

بازیکن اسبق باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: آن‌ها که ادعا می‌کنند در این دو، سه ساله جام گرفته‌اند باید به همان اندازه شخصیت قهرمانی‌شان را هم نشان بدهند!
صادقی: می‌توانید با جام‌های قهرمانی استقلال عکس یادگاری بگیرید

به گزارش خبرورزشی، امیرحسین صادقی پیرامون دیدار اخیرش با احمد سعادتمند مدیر‌عامل جدید باشگاه استقلال و حرف‌های این مدیر در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر با ما همکلام شد. کاپیتان سالهای نچندان دور استقلال، همچنین در این باره که برخی از پرسپولیسی‌ها معتقدند باید تیمشان قهرمان این فصل شود و جام بگیرد نیز با ما حرف زد.

در دیدار با احمد سعادتمند چه حرفی به او زدید؟
موضع من در دیدار با سعادتمند کاملاً موضع یک هوادار بود. در واقع دوست داشتم همان دغدغه‌هایی که یک هوادار درباره تیم استقلال و باشگاه محبوبش دارد را به مدیرعامل منتقل کنم. قطعاً به عنوان یک پیشکسوت دوست ندارم مدیرعامل باشگاهم زمانی شروع به حل مشکلات باشگاه کند که حکم نوشداروی بعد از مرگ سهراب را داشته باشد.

سایرین هم مانند شما حرف زدند؟
من به عنوان کوچک‌ترین فرد حاضر در جلسه پس از صحبت‌های آقایان حسن‌زاده، عنایتی و برهانی صحبت کردم. بدون تعارف حرف زدم تا بعد‌ها پیش وجدان خودم راحت باشم. می‌توانید صحت گفته‌های مرا هم از خود سعادتمند بپرسید. بدون تعارف تمام دغدغه‌های موجود حول و حوش تیم استقلال را منتقل کردم.

نظرتان درباره حرف‌ها و وعده‌های جدید سعادتمند در برنامه تلویزیونی چیست؟
به نظر من حرف‌های سعادتمند وعده نبود بلکه حرف‌هایی است که واقعاً می‌توانند اجرایی شوند. البته این را هم اضافه کنم که در آن دیدار یک سؤال مهم قبل از شروع به حرف زدن از سعادتمند پرسیدم و این بود که برای انتخاب کارگروه و مشاورانش اول باید بگوید در انتخاب اعضای هیئت‌مدیره استقلال چه اندازه گوش به فرمان وزارت ورزش است؟!

... و پاسخ مدیرعامل استقلال چه بود؟
او در آن جلسه هم مانند تلویزیون گفت در کارش مستقل است و اصطلاحاً زیر بلیت وزارتخانه نیست. پس از شنیدن این موضوع من هم راحت‌تر حرف‌هایم را زدم.

نظرتان در این باره که سعادتمند تا چه اندازه می‌تواند به حرف‌هایش عمل کند، چیست؟
همه ما می‌دانیم باشگاه استقلال دارای پتانسیل بالایی است که با بهره گیری درست از این پتانسیل تک‌تک حرف‌هایی که امروز مطرح می‌شود عملی خواهند بود. باشگاه باید وارد بازار بورس شود و تکلیف زمین‌های تمرین و دیگر دارایی‌هایش مشخص شود. موضوع تأسیس مؤسسه خیریه استقلال هم یکی از ساده‌ترین حرف‌هایی است که به راحتی می‌توان آن را راه‌اندازی کرد. اتفاقاً در آن جلسه نیز سعادتمند در این باره صحبت کرد. در کل اگر سنگ‌اندازی در این مسیر این نباشد فکر می‌کنم بتواند موفق باشد.

این روز‌ها درباره ادامه مسابقات لیگ حرف و حدیث‌های زیادی مطرح است. اینکه لیگ ادامه یابد، نیمه‌کاره رها شود یا با قهرمانی تیم صدرنشین به پایان برسد! شما جزو موافقان کدام دسته هستید؟
من معتقدم فوتبال جای شارلاتان‌بازی نیست! فوتبال منطق و مرجع دارد. وقتی مرجع قانونی از فیفا گفته به خاطر کرونا فعلاً فوتبال هیچ جا نباید برگزار شود، ما چطور می‌توانیم در این باره حرفی بزنیم؟ تازه پس از فیفا، AFC مرجع ماست و پس از آن هم فدراسیون فوتبال! باعث تأسف است که عدم مدیریت صحیح در فوتبال باعث شده که هرکس نظر خودش را همان‌طور که دوست دارد بیان کند. در این روز‌ها هم شاهد بودیم در همین شلوغی بازار خیلی‌ها درباره باشگاه بزرگی مانند استقلال اظهار فضل کردند و باید به این افراد توصیه کرد در حد خودشان و جایگاه شان حرف بزنید.

با اینکه جام قهرمانی را به پرسپولیس بدهند موافق هستید؟
آن‌ها که ادعا می‌کنند در این دو، سه ساله جام گرفته‌اند باید به همان اندازه شخصیت قهرمانی‌شان را هم نشان بدهند! باید ثابت کنند سلامتی انسان بیشتر از گرفتن جام و فوتبال برایشان ارزشمند است ولی وقتی چنین تفکری در وجودشان نیست باید گفت اگر آن‌ها تا این اندازه دنبال جا می‌گردند خودشان را اذیت نکنند.

منظورتان چیست؟
ما در انباری باشگاه‌مان جام زیاد داریم. این‌قدر که نشده همه را در ویترین باشگاه جای بدهیم. اگر خیلی عشق جام هستند می‌توانیم تعدادی از آن‌ها را در اختیارشان قرار دهیم تا آن‌هایی که آرزو دارند جام‌های بزرگ آسیایی داشته باشند و می‌روند کنار همان جام‌ها عکس یادگاری می‌گیرند و دستشان را به آن می‌زنند برای مدتی کنار جام‌های استقلال احساس بزرگی کنند. البته به صورت امانی!

سؤال آخر این است! آیا حقیقت دارد در جلسه شما با سعادتمند موضوع راه‌اندازی کمیته فنی مطرح شد؟
خیر! ما نظرات و پیشنهادات‌مان مطرح کردیم. مدیرعامل هم برنامه‌های فعلی و آینده اش را گفت. اصلاً بحثی در این باره نشد. حالا ممکن است در آینده و در جلسات بعد چنین موضوعی هم مطرح شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-15 23:51

افزودن دیدگاه جدید