کد مطلب: 

243630

اتفاقات عجیب در طبقه چهارم باشگاه پرسپولیس!

وقتی وارد باشگاه پرسپولیس می‌شوید اگر قرار است مدیری را ملاقات کنید، باید با آسانسور مستقیم به طبقه چهارم بروید که این روزها اتاق مدیرعامل توسط دو عضو هیئت مدیره این باشگاه اشغال شده است.
اتفاقات عجیب در طبقه چهارم باشگاه پرسپولیس!

به گزارش ایران پژواک، حال و هوای این روز‌های پرسپولیس کاملا ابری است و هیچ‌کس نیست تا به شرایط تیمی که ۴ سال است در فوتبال ایران آقایی می‌کند و در آسیا هم برای خود اسم و رسمی دست‌وپاکرده، رسیدگی کند. اتفاقات عجیب و غریب باشگاه از زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد آغاز شد و بعد از برکناری او هنوز ادامه دارد و مدیران فعلی نیز فعلا باری از دوش باشگاه برنداشته‌اند. خبر‌هایی از باشگاه به بیرون درز می‌کند که حکایت از اتفاقات عجیب‌تری دارد و نشان می‌دهد اعضای هیات‌مدیره تبحر خاصی در انجام کار‌های خارق‌العاده دارند.

طبقه چهارم باشگاه پرسپولیس چه خبر است؟

وقتی وارد باشگاه پرسپولیس می‌شوید اگر قرار است مدیری را ملاقات کنید، باید با آسانسور مستقیم به طبقه چهارم بروید، چراکه در این طبقه مدیر روابط‌عمومی، مدیر اقتصادی باشگاه و مدیرعامل اتاق‌‌هایی دارند که البته بد نیست بدانید در دفتر مدیرعامل ۲ اتاق مجزا وجود دارد و نکته مهمی که در باشگاه پرسپولیس این روز‌ها دیده می‌شود، پر بودن هر ۲ اتاق در ساعات اداری است!

بنویسید بدون مدیر؛ بخوانید با ۲ مدیرعامل

خبر‌هایی که توسط شاهدان شرایط باشگاه به بیرون درز می‌کند، حاکی از آن است که سیدمهرداد هاشمی که یکی از اعضای هیات‌مدیره به شمار می‌رود و در دوره مدیران قبلی بار‌ها قهر و آشتی کرده، این روز‌ها با سرپرست باشگاه ارتباط بسیار نزدیکی برقرار کرده و این رابطه باعث شده او هر روز ساعت ۷ صبح در یکی از اتاق‌‌های مدیرعامل حضور پیدا کرده و امور مربوط به باشگاه را پیگیری کند.

جالب‌تر اینکه در اتاق دیگر هم رسول‌پناه حاضر می‌شود و او هم برخی دیگر از کار‌ها را به دست می‌گیرد تا امور پرسپولیس با سرعت بیشتری انجام شود. البته مشخص نیست چرا تیمی که اسما مدیر ندارد و رسما ۲ مدیر را بالای سر خود می‌بیند، در یکی از ساکن‌ترین و ساکت‌ترین روزهایش به سر می‌برد.

رسول‌پناه برای خود جلسه می‌گذارد، هاشمی برای خود

یکی از موضوعات جالب‌تر این است که ۲ مدیر فعلی پرسپولیس در باشگاه به صورت مجزا برای خود جلسه برگزار می‌کنند و گا‌ها این اتفاق هم افتاده که هر ۲ نفر به صورت همزمان در اتاق‌‌های خود با اشخاص مختلف تشکیل جلسه بدهند. البته در این بین، سیدمهرداد هاشمی برای اینکه عضو سوم هیات‌مدیره ناراحت نشود و به نوعی او را هم در امور باشگاه بازی دهد، در برخی جلسات او را هم به اتاق خود فرا می‌خواند تا برای خود و نحوه مدیریت‌شان در باشگاه منتقدی درست نکند.

هاشمی؛ مدیر در سایه!

کسانی که ارتباط نزدیکی با باشگاه پرسپولیس دارند، براین باورند که سیدمهرداد هاشمی از لحاظ مدیریتی چندان رسول‌پناه را قبول ندارد و معتقد است او تجربه لازم برای حضور در مدیریت ورزش و آن هم باشگاه پرسپولیس را ندارد.

ما ظاهرا آنها توافق کرده‌اند که در ظاهر این رسول‌پناه باشد که به‌عنوان سرپرست باشگاه مشغول فعالیت شود ولی در تصمیم‌گیری‌‌ها و امور مربوط به باشگاه، هاشمی حرف آخر را بزند تا به نوعی زمینه را برای مدیریت خود در پرسپولیس آماده کند.

هرچند برخی هم می‌گویند بعید است مدیرعامل بعدی پرسپولیس از اعضای هیات‌مدیره باشد و شنیده می‌شود که مدیر بعدی یکی از اعضای جدید هیات‌مدیره خواهد بود، چراکه هیات‌مدیره پرسپولیس فقط سه عضو دارد و قرار است اعضای جدیدی اضافه شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-14 18:31

افزودن دیدگاه جدید