کد مطلب: 

243534

اقدام شرم‌آور تهیه‌کننده سرشناس تلویزیون در آمریکا

آرون کاپلان تهیه‌کننده سرشناس تلویزیونی آمریکا از سوی همسر برادرش به اقدامی غیراخلاقی متهم شد.
اقدام شرم‌آور تهیه‌کننده سرشناس تلویزیون در آمریکا

به گزارش فارس، آرون کاپلان تهیه‌کننده تلویزیونی آمریکایی از سوی همسر برادر تازه درگذشته‌اش به اتهام نصب دوربین در رخت‌کن اتاق خوابش به دادگاه شکایت شد.

الیزابت کاپلان چهارشنبه گذشته شکواییه‌ای علیه کاپلان و وکلایش در جفر مَنگِلز باتلر و میچل، ارائه کرده و آن‌ها را به توطئه برای تجاوز به حریم خصوصی‌اش متهم کرده است.

آرون کاپلان تهیه‌کننده سریال «The Chi» «رژیم غذایی سانتا کلاریتا» و دیگر برنامه‌ها از زمان مرگ برادرش در جولای ۲۰۱۸ تا کنون درگیر جدال با زن برادرش بخاطر مساله انحصار ورثه است.

در شکایت انحصار ورثه‌ای که  آرون کاپلان در ماه فوریه تسلیم دادگاه کرد عنوان شده که او دوربین‌هایی را در رخت‌کن و کمد جایگذاری کرده چرا که نگران دسترسی الیزابت کاپلان به گاو صندوق برادرش بوده که حاوی دارایی‌هایی ارزشمند است.

جو کاپلان مدیرعامل یکی از صنایع خدماتی مالی بود. او دو فرزند از ازدواج قبلی‌اش داشرد و یک فرزند از الیزابت کاپلان که در سال ۲۰۰۸ با وی ازدواج کرد. 

او و همسرش الیزابت جولای سال ۲۰۱۸ در تعطیلات در برمودا به سر می‌بردند که جو به شکل غیرمنتظره‌ای در خواب درگذشت.

بنابر شکواییه الیزابت کاپلان، دو هفته بعد از بازگشتش به خانه‌شان در مَلیبوی کالیفرنیا، او و مادرش دو دوربین در کمد شوهرش در اتاق خواب اصلی کشف کردند. در این طرح دعوا آمده که دوربین دوم به نحوی نصب شده که کمد الیزابت کاپلان را پوشش بدهد.

در شکواییه آمده: جاییکه الیزابت لباس‌هایش را عوض می‌کند جایی است که زن برادر او تمام لباس‌هایش را کامل عوض می‌کند.

جو کاپلان دو وکالت از خود بجای گذاشت. یک وکالت مشترک با همسرش و یک وکالت مجزا که در آن نام الیزابت و سه فرزندش به عنوان ذینفعان در آن ذکر شده است. آرون کاپلان در این بین وکالت مجزا برای تملک سرمایه‌ها از جمله خانه مَلیبو را در اختیار دارد.

آرون کاپلان در پرونده انحصار ورثه اظهار داشت که پس از مرگ برادرش، زمانیکه فهمید دوستان الیزابت به خانه مَلیبو رفت و آمد کرده و آثار هنری از دیوارهای خانه ناپدید شده‌اند بلافاصله به وی مشکوک شد. او عنوان کرد که می‌دانست برادرش در خانه پول نقد و متعلقات ارزشمند دارد و ازینرو نگران شده که الیزابت سرمایه‌های متعلق به برادرش را که قانونا وکالت رو را داراست، به سرقت ببرد.

بنابر شکواییه آرون کاپلان، در تصاویری که توسط دوربین‌ها ضبط شده، الیزابت به همراه مادرش دیده می‌شود که با شتاب و نگرانی در حال جستجوی پول نقد در میان دارایی‌های جو کاپلان هستند. آن‌ها همچنین به اجیر کردن یک قفل‌ساز برای تلاش جهت باز کردن گاو صندوق جو متهم هستند. ویدیو همچنین الیزابت را نشان می‌دهد که ۱۰ هزار دلار پول نقد در میان وسایل همسر سابق پیدا کرده، آن را می‌شمارد و در جیب می‌گذارد. تصویر از لحظه‌ای که الیزابت و مادرش دوربین را کشف کرده و از کار می‌اندازد قطع می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-11 18:27

افزودن دیدگاه جدید