کد مطلب: 

243391

عکس زنی جوان که دسیسه شومی در تهران داشت

دو مرد و یک زن سوار بر خودروی مزدا 3 سرقتی دست به زورگیری و سرقت لوازم داخل خودرو می زدند.
عکس زنی جوان که دسیسه شومی در تهران داشت

به گزارش سیتنا، سرهنگ داود زندی رئیس کلانتری 120 سیدخندان گفت: ساعت 1045 دقیقه 16 فروردین ماه ماموران گشت خودرویی کلانتری 120 سید خندان در حوالی خیابان استاد حسن بنا در حال گشت زنی بودند که سرنشینان یک دستگاه خودروی مزدا 3 نظر آنان را جلب کرد.

این مقام انتظامی با این توضیح که سرنشنان خودرو دو مرد و یک زن بودند، ادامه داد: عوامل کلانتری برای بررسی موضوع به خودروی مزدا 3 نزدیک که راننده خودرو با گرفتن دنده عقب به سرعت وارد یکی از خیابان های فرعی شده و از محل گریختند.

وی تصریح کرد: عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز و پلاک انتظامی خودروی مزدا 3 از مرکز پیام پلیس استعلام شد که مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و به تازگی به سرقت رفته است.

سرهنگ زندی ابراز داشت: ماموران کلانتری چندین مرحله دستور توقف خودرو را صادر و همچنین چند تیر هوائی شلیک کردند، ولی سارقان خودرو بدون توجه به فرمان های پلیسی به فرار خود ادامه و پس از 15 دقیقه فرار به سرعت وارد خیابان فرجام شدند.

کلانتر محله سید خندان افزود: ماموران کلانتری برای جلوگیری از فرار متهمان و وقوع حوادث احتمالی لاستیک های مزدا 3 را نشانه گرفتند و هر سه لاستیک خودرو را پنچر کردند اما متهمان با خودروی پنچر شده همچنان به فرار ادامه داده که در نهایت با یک دستگاه میکسر زباله تصادف کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده و سرنشین خودروها با توقف خودرو به صورت پیاده از محل متواری شدند، افزود: در یک عملیات پلیسی متهمان مهار و هر 3 سارق دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی سرقتی 5 دستگاه گوشی مسروقه و تعدادی ضبط خودرو کشف شد، گفت: متهمان برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری سید خندان به همراه اموال کشف شده انتقال یافتند.

زندی با بیان اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که هر دو سارق مرد سابقه دار بوده و پیش تر با حکم قضائی روانه زندان شده اند، تصریح کرد: متهمان در خصوص گوشی های کشف شده اظهار داشتند، علاوه بر سرقت لوازم خودرو با خودروی سرقتی، گوشی های سرقتی را از عابران پیاده زورگیری کرده اند و بلافاصله سوار بر خودرو سرقتی شده و گریخته اند.

کلانتر محله سید خندان با اشاره به اینکه هر دو مرد سارق اعتراف کردند سرقت ها را با همکاری زن سارق برای اینکه سایر افراد به آنها شک نکنند، مرتکب شده اند، گفت: تا کنون مال باختگان گوشی های سرقتی شناسایی شده و اموال سرقتی به آنها تحویل شده است.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: هر سه متهم برای صدور دستور قضائی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-07 09:28

افزودن دیدگاه جدید