کد مطلب: 

243224

مدافع استقلال قراردادش را فسخ کرد

مدافع اهل کشور بلغارستان استقلال با پیشنهاد باشگاه سابقش مواجه شده و به احتمال فراوان جدا خواهد شد.
مدافع استقلال قراردادش را فسخ کرد

به گزارش ایران پژواک، نیکولای بودوروف مدافع بلغارستانی استقلال در تعطیلات نیم فصل به جمع آبی پوشان اضافه شد. این بازیکن که عضو تیم ملی بلغارستان نیز هست بعد از تعطیلات لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا راهی کشورش شد اما وی به دلیل مشکلات مالی که با استقلال دارد خواستار فسخ قراردادش شده که البته با توجه به فرصتی که به این باشگاه داده بود مشکلی برای جدایی از استقلال ندارد.

بودوروف از زمان حضورش در استقلال مطالبات خود را دریافت نکرده و همین موضوع باعث شده تا خواستار جدایی از استقلال شود. البته سعادتمند در تدارک حل این مشکلات بود اما ظاهرا وی در مورد مساله بودوروف دچار مشکل شده است. در این شرایط باشگاه سابق بودوروف یعنی پارتیزان بلگراد برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده است.

ایوا یوران سرمربی تیم فوتبال پارتیزان بلگراد با ابراز تمایل برای بازگشت بازیکنان سابق این تیم به پایگاه خبری «football۲۴» بلغارستان گفت: ما دوست داریم سوتوسلاوس دیاکوف، استانیسلاو مانولف و نیکولای بودوروف به باشگاه برگردند. مطمئنا ما به این بازیکنان علاقه داریم. هر تیم دوست دارد بازیکنانی مانند آنها را در اختیار داشته باشند. علاوه بر این  آنها بازیکنان سابق تیم های جوانان ما هستند و تجربه و کلاسی دارند که می توانند خیلی کمک کنند. اگر آنها بخواهند به باشگاه برگردند، مطمئناً ما دوست داریم آنها را در اختیار داشته باشیم.

بودوروف از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ در پارتیزان بلگراد حضور داشت و ۱۰۴ بازی برای این تیم انجام داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-02 10:50

افزودن دیدگاه جدید