کد مطلب: 

243168

اعتراف سه مرد به قتل هولناک زن ایرانشهری

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی عامل قتل زن ۵۰ ساله در شهرستان ایرانشهر پس از چهار ماه زندگی مخفیانه شناسایی و دستگیر شدند.
اعتراف سه مرد به قتل هولناک زن ایرانشهری

به گزارش سیتنا، سرهنگ"محمود سعادتی"فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: هشتم آذر ماه سال ۹۸ در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان خاتم انبیاء (ص) شهر ایرانشهر بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد زنی حدوداً ۵۰ ساله که به همراه خواهر زاده اش با یک دستگاه سواری پراید که از سمت روستای "علی آباد" به مقصد ایرانشهر در تردد بود توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ با اسلحه کلاش به رگبار بسته شدند که پس از انتقال آن‌ها به بیمارستان متاسفانه سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

سرهنگ سعادتی بیان داشت: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه و سرنخ‌های موجود عاملان این تیراندازی را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به متواری بودن متهمان این پرونده تحقیقات برای دستگیری آن‌ها به کندی ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه آنان در یکی از روستا‌های حاشیه شهر ایرانشهر بدست آمد.

سرهنگ سعادتی عنوان کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم قضائی مخفیگاه سه متهم این پرونده را محاصره و در اقدامی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: متهمان که در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند در چندین مرحله بازجوئی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به قتل اعتراف و اعلام داشتند با خواهر زاده مقتول دارای اختلافات قبلی بوده اند.

وی اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-30 23:25

افزودن دیدگاه جدید