کد مطلب: 

243166

پاسخ موسوی به درخواست فرهاد مجیدی

عبدالرضا موسوی در یک نامه به درخواست فرهاد مجیدی و هواداران استقلال پاسخ داد.
پاسخ موسوی به درخواست فرهاد مجیدی

به گزارش ایران پژواک، طی روزهای گذشته و با وجود تعطیلی رقابت های ورزشی، باشگاه استقلال به خاطر برخی تحولات مدیریتی دستخوش حاشیه هایی شد که مدیریت سعادتمند و استعفای خلیل‌زاده را به همراه داشت. این در حالی است که اندکی قبل از انتخاب مدیرعامل جدید استقلال، رییس هیات مدیره و سرمربی این باشگاه به همراه هواداران این تیم در پیامهایی از عبدالرضا موسوی عضو مستعفی باشگاه استقلال درخواست کرده بودند تا دوباره به بدنه مدیریتی استقلال اضافه شده و به این باشگاه کمک کند؛ درخواستی که با آن موافقت نشده و موسوی در یادداشتی در خصوص دلایل این تصمیم صحبت کرده است:

هواداران تیم بزرگ استقلال؛ چه افتخاری بهتر از این که بابت حدود یکی دو ماه تلاش خالصانه در باشگاه محبوبت، بزرگان استقلال، هواداران نجیب و مظلومش، بازیکنان و مربیان بامعرفتش به یادت باشند و شما را به ادامه حضور تشویق و دلگرم نمایند.

از جناب آقای خلیل‌زاده که با وجود سوگوار بودن بابت درگذشت همسر محترمشان و بیماری سخت و در شرایط قرنطینه که انصافا به قلم زیبایی برایم نوشته بودند، بسیار سپاسگزارم. همچنین از درخواست جناب آقای فرهاد مجیدی عزیز که در شرایطی که تیم سرمربی محبوب و بادانش خود را با دسیسه از دست داده و کاملا عمدی به هم ریخته شده بود، از خودگذشتگی نشان داده و مسوولیت سرمربیگری را پذیرفت و تا ابد دلش برای استقلال عزیز و هواداران خونگرمش می‌تپد و الآن بیش از هر زمان دیگری از آینده مبهم باشگاه به شدت نگران است، صمیمانه سپاسگزارم . در سلامت و صراحت این سرمایه مهم باشگاه استقلال تردیدی نیست.

به عنوان یک هوادار که در سالهای زیبای کودکی و جوانی همیشه قلبم برای این تیم و اصالت و قدمتش تپیده، سخت معتقدم که باید برای میلیونها استقلالی دوست داشتنی سنگ تمام گذاشت. آنها لایق بهترین‌ها هستند، لایق بهترین استادیوم، بهترین تیم، بهترین آکادمی، بهترین سرویس‌های هواداری و هرآنچه که شایسته یکی از پرافتخارترین تیم‌های قاره آسیاست.

در اینجا فعلا قصد ندارم اشاره‌ای به تبعیض‌ها و جفاهای آشکار و پنهان صورت گرفته علیه استقلال داشته باشم و به موقع به صورت مفصل به این خیانت‌ها خواهم پرداخت، چون اعتقاد دارم حرفهای نزده را همیشه می‌توان زد. باوجود شرایط نامناسب اقتصادی کشور ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و مشکلات اجتماعی سال گذشته در کشور، به دلیل نارضایتی هواداران عزیز استقلال علیرغم مشغله‌هایی که داشتم، به خاطر شادی و رضایت دل مردم که رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت و علاقه شخصی و آشنایی با آقای وزیر احساس کردم می‌توانم کمک کنم و آمدم که خوشبختانه تیم محبوبم توانست نتایج فوق العاده‌ای در آسیا کسب کند. شاید سالها طول بکشد چنین نتایج درخشانی توسط یک تیم دیگر ایرانی بدست آید. البته با داشتن مشکلات خانمانسوزی که گرفتار تیم محبوبمان بوده سعی کردم و تا حد امکان پای کار بودم و اجازه ندادم مربیان و بازیکنان عزیز احساس کمبود کنند. لطف و صفا و صمیمت آنها و پیامهای محبت آمیز هواداران عزیز به من انرژی داد و علیرغم همه تخریب‌ها و شیطنت‌ها ماندم و همه تلاشم را انجام دادم اما اکنون که بدلیل عدم واگذاری اختیارات برای اداره مناسب باشگاه و عدم وجود فضای مناسب برای همکاری (قطعا حکمت خداست) به طور موقت و کوتاه مجددا، در کنار شما عزیزان فقط تماشاگر و طرفدار تیم عزیزم خواهد بود.

مشکل استقلال فقط بدهی‌ها و مسایل مالی آن نیست زیرا حاضر بودم به شرط انتصاب تیم مدیریتی یکدست و هماهنگ و اقتصادی، و همچنین عدم دخالت وزارتخانه در اداره اموراجرایی، منابع مالی مورد نیاز را از محل منابع شخصی یکجا تامین نمایم و پس از درآمدزایی و به مرور باز پرداخت شوند که استقلال عزیز مدیون هیچکسی حتی خودم نباشد کمااینکه در همین مدت کوتاه بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کردم اما با برداشته شدن فشار هواداران از وزارت ورزش به مرور همه وعده‌های قبلی درخصوص واگذاری اختیارات به فراموشی سپرده شد! همانطور که این رفتار در قبال آقای خلیل‌زاده‌ که در این مدت با وجود بیماری همسرش و هزینه‌کرد از منابع شخصی هم تکرار و موجب شد تا او هم از سمت خود استعفا بدهد. با این حال متاسفانه با دلایل واهی و بهانه‌های مختلف از اجرای این طرح جلوگیری شد در حالیکه هیچ اراده‌ای برای رهایی استقلال از مشکلات وجود ندارد زیرا هدف آشفته نمودن و تضعیف استقلال محبوب است.

امیدوارم که بتوان در آینده نزدیک و در کنار شما و به دور از چشم دشمنان قسم خورده و اسم و رسم دار فعلی استقلال که جز نابودی این تیم هدفی ندارند، دوباره برای کسب ستاره سوم و ساختن باشگاهی که به معنای واقعی یک باشگاه حرفه‌ای در حد نام و اعتبار استقلال عزیز باشد، تلاش کنیم. به امید پایان زودهنگام دشمنی‌ها علیه استقلال.

لازم دیدم داستانی را که مناسب حال و روز چند سال اخیر استقلال است را بازگو کنم:

"نقل شده روزی جاسوسی را گرفتند و گفتند که تو هیج کار مستقیم و اجرایی در دست نداشتی و یا اخبار سری در اختیار نداشتی که بتوانی جاسوسی کنی، پس چگونه جاسوسی کردی ؟ جواب داد که فقط تلاش کردم با انتصاب آدمهای کوچک برای سمت‌های بزرگ سیستم را با چالش مواجه کنم."

برادر شما، سیدعبدالرضا موسوی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-30 23:04

افزودن دیدگاه جدید