کد مطلب: 

243106

راما قویدل به کرونا مبتلا شد؛ کانون کارگردانان به صدا و سیما اعتراض کرد

کانون کارگردانان سینمای ایران، برای دومین بار به رییس سازمان صدا و سیما نامه نوشت و در آن با اشاره به ابتلای راما قویدل به بیماری کرونا، از علی عسکری خواست تا پروژه‌های سریال‌سازی در تلویزیون را متوقف کند.
راما قویدل به کرونا مبتلا شد؛ کانون کارگردانان به صدا و سیما اعتراض کرد

به گزارش خبرآنلاین، در پی مبتلا شدن راما قویدل به بیماری کرونا، کانون کارگردانان سینمای ایران برای دومین بار به عبدالعلی علی‌عسکری، رییس سازمان صدا و سیما نامه نوشت.

متن نامه کانون کارگردانان سینمای ایران‌ به شرح زیر است: 

«بسیار متاسفیم که عدم توجه حضرتعالی به جان و سلامت عوامل سازنده آثار تصویری بر اساس نظر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و اصرار به ادامه کار در این روزهای پرخطر منجر به خسارت‌های جبران ناپذیری شده است.

جهت اطلاع حضرت‌عالی، جناب آقای راما قویدل، کارگردان سینما و عضو کانون کارگردانان سینمای ایران، سر صحنهِ تصویربرداری سریال «ایل‌دا» به کرونا مبتلا شده است. آقای قویدل دومین فرد مبتلا به کرونای مثبت در این سریال تلویزیونی است.

کانون کارگردانان و ستاد مبارزه با کرونا خانه سینما پیش از این از شرایط تولید این سریال و دیگر پروژه‌ها به شما هشدار داده بود.
این روند و تداوم بی‌تفاوتی حضرتعالی و عدم پاسخگویی‌تان به نامه قبلی کانون کارگردانان بسیار نگران کننده است.
کانون کارگردانان سینمای ایران به عنوان تنها نهاد صنفی کارگردانان، ضمن حمایت قاطع از جناب آقای قویدل و پیگیری روند درمان ایشان از حضرتعالی تقاضا دارد هر چه سریعتر نسبت به تعطیلی پروژه‌های تصویری تا اعلام رسمی وضعیت عادی اقدام نمایید.
به جنابعالی مجددا یادآور می‌شویم مسئولیت جانی هر یک از هنرمندان در پروژه‌های تلویزیونی بر عهده شخص جنابعالی و مدیران ارشد سازمان صداوسیماست.»

سریال «ایل‌دا» به کارگردانی  راما قویدل و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌احمدی از تولیدات سیما فیلم است. تصویربرداری این سریال تا آخرین روزهای اسفند ۹۸ ادامه داشت.

راما قویدل در حال حاضر در خانه تحت درمان قرار دارد. یکی از بازیگران «ایل‌دا» هم که به کرونا مبتلا شده بود، پس از طی شدن مراحل درمان، از بیمارستان مرخص شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-28 23:57

افزودن دیدگاه جدید