کد مطلب: 

242787

داستان عجیب دختری 17 ساله ای که چهار روز گمشده بود

دختر نوجوانی که برای خرید شارژ کارت از خانه شان در خرمشهر خارج شد در سناریوی مرموزی ناپدید و ربوده شده بود پس از چند روز در اهواز پیدا شد.
داستان عجیب دختری 17 ساله ای که چهار روز گمشده بود

به گزارش رکنا، چند روز قبل خبری مبنی بر ربوده شدن دختر 17 ساله ای به نام فاطمه مطوری اهل شهرستان خرمشهر در فضای مجازی پخش شد که پدر این دختر در تماس با رکنا توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده بود.

پدر فاطمه عنوان کرده بود یک سال و نیم قبل همسر و فرزندانم به مشهد رفته و در آنجا زندگی می کنند و هر چند وقت یکبار برای دیدن من خرمشهر می آیند تا اینکه ساعت 12 ظهر پنج شنبه 22 اسفند ماه دخترم فاطمه برای خرید کارت شارژ در خیابان نعمت زاده نزدیک به فلکه ناصرخسرو شهر خرمشهر از خانه خارج شد و دقایقی بعد فاطمه با زبان عربی متنی برای خواهر دوقلویش ارسال کرد که نوشته بود که مرا ربودند و داخل یک گونی هستم که پس از دقایقی گوشی موبایل خاموش شد.

پدر فاطمه که مصطفی نام دارد ادامه داد: پس از شنیدن این خبر به سرعت به پلیس مراجعه کردم و در خواست کمک کردم و خودم همراه بستگانم به خانه همه دوستان و آشنایان سرکشی کردیم اما هیچ ردی از دخترم به دست نیامد و این در حالی بود که دخترم مسلط به زبان عربی نیست و نمی دانم چطور این متن را نوشته و ارسال کرده است.

تحقیقات پلیسی دراین خصوص ادامه داشت تا اینکه ظهر روز دوشنبه 26 اسفند ماه فاطمه که بسیار ترسیده بود ضمن مراجعه به کلانتری در منطقه زیتون کارمندی اهواز مدعی شد چند روز پیش ربوده شده است که مأمورین ضمن تماس با خانواده فاطمه از پیدا شدن دخترشان خبر دادند.

فاطمه 17 ساله پس از رهایی گفت: ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه برای خرید کارت شارژ به مغازه ای نزدیک خانه امان رفتم که مردی قد بلند و با ظاهری آراسته سوار بر خودروی پراید با شیشه های دودی جلوی پایم توقف کرد و آدرسی را در آورد و من نیز او را راهنمایی کردم که ناگهان آن مرد مرا به زور سوار خودرویش کرد من نیز بلافاصله پیامکی برای خواهرم ارسال کردم و زمانیکه من قصد داشتم با خواهرم تماس بگیرم آن مرد گوشی تلفن همراهم را از شیشه خودرو به بیرون پرت کرد و با دستمالی که بوی الکل میداد مرا بیهوش کرد.

فاطمه افزود: چند روزی که ربوده شده بودم کاملا بیهوش بودم وهیچی یادم نیست که چه اتفاقی رخ داده است و زمانیکه به هوش آمدم دیدم که درون یک خرابه تک و تنها رها شده ام وتمامی طلا وجواهراتم به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: پس از نیم ساعت پیاده روی از راننده تاکسی که در حال عبور بود خواهش کردم مرا نزد پلیس بیاورد فاطمه در جواب اینکه آیا تاکنون آن مرد رادیده بودی گفت خیر. اولین بارم بود که او را می دیدم و اصلا به ظاهرش نمی خورد که بخواهد مرا اذیت کند.

دختر جوان گفت: آن مرد در زمانیکه من داشتم بیهوش میشدم می گفت بخاطر انتقام با پدر و مادرت اینکار را انجام می دهم.

وی در پاسخ به اینکه خانواده ات گفته بودند تو زبان عربی بلد نیستی عنوان کرد من عرب هستم و به زبان عربی مسلط و می توانم به زبان عربی بنویسم و خانواده ام از آن اطلاع ندارند.

بنا به این گزارش، فاطمه برای تحقیقات بیشتر و بررسی صحت حرف هایش در اختیار ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 4
2020-03-18 08:17

افزودن دیدگاه جدید