کد مطلب: 

242680

نسکافه شیشه ای برای عمو و همسرش

مرد جوانی که با مسموم کردن نسکافه قصد داشت عمو و زن عمویش را به قتل برساند، پس از بازداشت مدعی شد آنها به اشتباه نسکافه مسموم را خورده‌اند.
نسکافه شیشه ای برای عمو و همسرش

به گزارش رکنا، چند روز قبل مرد میانسالی به همراه همسرش نزد پلیس رفت و پس‌ از شکایت از برادرزاده‌اش مدعی شد: برادرزاده‌ام به‌نام داریوش سال‌ها قبل عاشق مینا دختر برادر دیگرم شده بود و از قضا پسر من هم به مینا علاقه زیادی پیدا کرده بود. در نهایت این جدال عشقی میان دو پسرعمو به ازدواج داریوش و مینا ختم شد. ولی ازدواج دو برادرزاده‌ام با هم ۴ سال بیشتر طول نکشید، چون داریوش که راننده آمبولانس خصوصی بود به ماده مخدر صنعتی شیشه اعتیاد پیدا کرده بود و مینا هم با دریافت مهریه‌اش از او جدا شد. در حقیقت با این اتفاق داریوش همه زندگی اش را از دست داد و ۷ ماه قبل به خانه من آمد تا با ما زندگی کند من هم قبول کردم تا اینکه چند روز قبل زمانی که من و همسرم داخل خانه بودیم داریوش برایمان نسکافه آورد. با خوردن نسکافه بی‌هوش شدیم. اگر بچه‌هایمان به سراغمان نیامده بودند به‌طور حتم مرده بودیم. فرزندانم بدن نیمه جان ما را به بیمارستان رساندند و پس از ۱۰ روز که در کما بودیم، زنده ماندیم حالا هم آمده‌ام تا از داریوش شکایت کنم چراکه او قصد جان ما را کرده بود.

با ثبت شکایت این مرد میانسال و همسرش بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت داریوش را صادر کرد. مرد جوان پس از بازداشت در ادعای عجیبی گفت: عمو و زن عمویم دروغ می‌گویند آنها می‌خواهند با این کار برایم پاپوش درست کنند و من را به زندان بفرستند تا پسرشان با همسر سابقم ازدواج کند. پس‌از این اظهارات و دستور بازپرس، داریوش برای بررسی ادعاهایش در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و با گذشت 9 روز از بازداشتش، او ادعای دیگری را مطرح کرد و گفت: من ماده مخدر شیشه را برای مصرف خودم در نسکافه ریخته بودم. اما عمو و زن عمویم که از ماجرا بی‌خبر بودند، به اشتباه نسکافه مرا خوردند و مسموم شدند. من قصد مسموم کردن و کشتن آنها را نداشتم. با اظهارات جدید مرد جوان، بازپرس جنایی دستور تحقیقات در خصوص این ادعا را صادر کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-14 06:13

افزودن دیدگاه جدید