کد مطلب: 

242603

انصاری‌فرد: پرسپولیس مبارک خودشان!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام خبر استعفایش گفت: وقتی هیئت‌مدیره به من توهین و وزیر از آن‌ها حمایت می‌کند، معلوم است که جایی که برایم نیست.
انصاری‌فرد: پرسپولیس مبارک خودشان!

به گزارش فارس، محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر با انتقاد از هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه بدون اطلاع من حسین قدوسی را که از یاران باوفای باشگاه پرسپولیس بوده و فردی زحمتکش و دلسوز و کاربلد محسوب می‌شود برکنار کردند.

وی افزود: بعد از این اتفاق اعضای هیئت مدیره خبر و این برکناری را بدون هماهنگی با من روی رسانه‌های اجتماعی باشگاه منتشر کردند که وقتی من این خبر را خواندم شوکه شدم.

انصاری‌فرد تاکید کرد: به دنبال این موضوع رسول پناه از لطف بسیار جسارت آمیزی در قبال من استفاده کرد. او پیامی را با این مضمون برای من ارسال کرد که جای تاسف است که رئیس هیئت مدیره یک باشگاه این چنین به مدیرعاملش توهین می‌کند. او پیام داد خبر مصوبه هیئت مدیره را که در اپلیکیشن باشگاه منتشر شده سایت باشگاه تحریف کرده است؛ لذا خواهشمند است نسبت به اصلاح آن اقدام کنید و قدوسی طبق مصوبه هیئت مدیره همکاری اش با باشگاه غیر قانونی خواهد بود و عواقب آن بر عهده جنابعالی خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: درگیری‌های ما با اعضای هیئت مدیره باشگاه در این مدت خیلی زیاد بود، ولی من نمیخواستم به خاطر آرامش پرسپولیس هواداران این مسائل را متوجه شوند. آن‌ها کار را به جایی رساندند که دیگر جای ماندن نیست، چون مدیرعاملی که نتواند مدیر روابط عمومی اش را خودش انتخاب کند و بعد از جدایی عرب با وجود جای خالی دو ماهه در هیئت مدیره هنوز به عنوان هیئت مدیره انتخاب نشده اند، خودش نشان دهنده همه چیز است.

وی خاطر نشان کرد: امروز در نشست هیئت مدیره صراحتا اعلام کردند وزیر ورزش خواسته که قدوسی در نباید در باشگاه پرسپولیس باشد که من سوال کردم به چه دلیل او نباید باشد و فقط یکی از دلایل را به من منتقل کنید. آن‌ها گفتند اسپانسر باشگاه مدعی است که قدوسی با ما همکاری نمی‌کند. درحالی که قدوسی شبانه روز برای این باشگاه زحمت می‌کشیده است.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط موضع خودش چه خواهد بود، گفت: موضع من این است این باشگاه مبارک خودشان باشد. در این ۷، ۸ ماه با امثال قدوسی‌ها با تمام وجودمان برای این باشگاه تلاش کردیم، در هیئت مدیره باشگاه خیلی اهانت‌ها به من شد، اما من صورتم را سیلی سرخ نگه داشتم. هاشمی ۶ جلسه غیبت می‌کرد، اما در جلسه هیئت مدیره وقیحانه به من جسارت می‌کرد. من توهین‌ها و بی ادبی‌های آن‌ها را به وزیر ورزش گزارش کردم و بار‌ها گفتم که دل این هیئت مدیره با ما نیست و نمی‌خواهند ما موفق شویم. حتی گفتم که آن‌ها چهار چرخ باشگاه را فلج کرده اند، چون بحث‌های اقتصادی خوبی داشتیم و در آمدزایی‌های خوبی صورت گرفت.

انصاری‌فرد تصریح کرد:، اما با ادامه کار متوجه شدم به هر دری می‌زنیم آن را می‌بندند. نمی‌دانم این اتفاق از چه مقامی صورت گرفته است. چون حتی با بانک گردشگری در حال انعقاد قرارداد بودیم، اما جالب است بدانید صبح امروز معاون اقتصادی ام را حتی به ساختمان راه ندادند.

مدیرعامل سرخپوشان در پاسخ به این سوال که آیا از سمت خود استعفا می‌دهد یا خیر گفت: بله. من از هواداران عزیز پرسپولیس عذرخواهی و افتخار می‌کنم نیرویی مثل حسین قدوسی داشتیم. با تمام وجود با هم کار کردیم و نتیجه اش را هم گرفتیم، تیم ما با ۱۰ اختلاف امتیاز در صدر جدول است، ولی هیئت مدیره‌ای که از جانب وزیر ورزش حمایت می‌شد ما را همراهی نکرد. در سه ماهی که رسول پناه به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد متوجه شدم که وزیر فقط با وی امورات را هماهنگ می‌کند و هیچ ارتباط دیگری با من نداشت. آن‌ها جلسات مخفیانه برگزار می‌کردند و این‌ها همه نشان می‌دهد ماهیت کار چیست.

وی افزود: سوالم از وزیر این است اگر به من اعتقادی نداشتی چرا این کار را کردید؟ سلطانی فر هر روز وعده می‌داد که شما عضو هیئت مدیره می‌شوید، ولی من به او گفتم وقتی این اتفاق نمی‌افتد سایر اعضا مدعی می‌شوند که وزیر من را قبول ندارد و به همین دلیل هر چه از دهانشان در می‌آید به من می‌گوید. هاشمی در آخرین جلسه هیئت مدیره در حضور جمع توهین‌هایی به من کرد که شرمم می‌آید آن‌ها را به زبان بیاورم.

انصاری‌فرد اضافه کرد: با ادامه این روند به صلاح پرسپولیس نیست که در اینجا بمانم و به همکاری ام ادامه دهم. مطمئن هستم با رفتن من زیر ساخت‌هایی که آماده کردم گشایش پیدا خواهد کرد و باشگاه به درآمدزایی خوبی می‌رسد. در این بین خبیری، یلوه و قدوسی و ... که با من کار می‌کردند زحمات زیادی کشیدند. آن هم با وجود کارشکنی‌هایی که هیئت مدیره انجام می‌داد.

وی در خصوص مطالبات برانکو و بودیمیر گفت: منابع مالی خوبی وجود دارد که بستر آن آماده شده، اما همکاری صورت نمی‌گرفت. متوجه شدم که با یک شرکت آتیه داده پرداز که خودم آن‌ها را به پرسپولیس آوردم هماهنگ شده اند و برخلاف اطلاع من کار‌هایی انجام می‌دهند که مدیرعامل را از این بحث خارج کنند. آقایان در دو سه جلسه اخیر صراحتا اعلام کردند قدوسی مانع درآمدزایی آسیاداده پرداز است درحالی که این حرف غلط بود

انصاری‌فرد در خصوص اینکه فکر نمی‌کند این موضوع با صحبت کردن با وزیر ورزش حل شود تاکید کرد: خیر. چون به من جسارت می‌شود و وزیر از آن‌ها حمایت می‌کند. این‌ها نشان می‌دهد که هیئت مدیره با وزیر ورزش هماهنگ است و من این وسط یک غریبه هستم. شاید آقایان تصور می‌کردند بعد از رفتن برانکو باید فردی مثل انصاری‌فرد بیاید و آرامش را بر پرسپولیس حکمفرما کند، ولی حالا آن‌ها منافعی دارند که با خصوصیات اخلاقی ام سازگار نیست. هواداران پرسپولیس بدانند مشکلی ایجاد نمی‌شود و این نفرات حتما پول خواهند آورد. هنگامی که کالدرون رفت وزیر گفت ۳۰۰ هزار دلار او آماده است، ولی با وجودی که قرار بود این پول را بدهند هیچ کمکی صورت نگرفت. فقط یک بار رسول پناه دو میلیارد پول آورد که قرار بود از بانک گردشگری بگیریم و پس بدهیم که این قرارداد هم منعقد نشد. آقایان کار را به جایی رساندند که علی رغم میل باطنی از باشگاه پرسپولیس خداحافظی کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-10 21:54

افزودن دیدگاه جدید