کد مطلب: 

242601

گفت‌وگویی درباره یک ساله شدن تعطیلی برنامه نود

فرزاد آشوبی بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال معتقد است رویکرد مدیران صدا و سیما نسبت به برنامه‌های ورزشی تغییر کرده است.
گفت‌وگویی درباره یک ساله شدن تعطیلی برنامه نود

به گزارش خبرانلاین، حدود یک‌سال از آخرین برنامه نود می‌گذرد و پس از آن دیگر نه عادل فردوسی‌پور روی آنتن زنده شبکه سه حاضر شد و نه برنامه نود روی آنتن این شبکه رفت. در همین راستا با فرزاد آشوبی، بازیکنان سابق فوتبال، صحبتی داشتیم تا درباره جای خالی این برنامه در یک سالی که گذشت صحبت کنیم.

*حدود یک‌سال که برنامه نود تعطیل شده است و دیگر پخش نمی‌شود. در این مدت اتفاقات زیادی مانند جدایی استراماچونی، برانکو، قراداد ویلموتس رخ داده است. آیا حضور چنین برنامه‌ای می‌توانست مانع رخ دادن این مشکلات شود یا درمورد آن شفاف‌سازی کند؟
بودن برنامه نود به تنهایی نمی‌تواند بار بزرگی از مشکلات را کم کند، همان‌طور که در زمانی که این برنامه پخش می‌شد، مشکلات در فوتبال ما وجود داشت ولی بودن برنامه‌ای که توان این را داشت که انتقادات کند و لایه‌های مختلف‌ اشتباهات و ایرادات را نمایان کند، فکر می‌کنم به شفاف‌تر از شدن فضا کمک‌ می‌کرد و از این نظر و جنبه جای برنامه نود بسیار خالی است.

*فکر می‌کنید برنامه‌های که در صداوسیما پخش می‌شود توانسته است جای نود را پر کند و به شفاف‌سازی‌ کمک کند؟
من  آقای میثاقی را خیلی‌‎دوست دارم و به توان، کیفیت و دانش‌شان آگاه هستم، اما فکر می‌کنم رویکرد مدیران به این شکل است که برنامه خیلی‌ به سمتی که آقای فردوسی‌پور اجرا می‌کرد نرود و در لایه‌های مختلف ورود نکند. در هر حال من فکر می‌کنم این تصمیماتی است که در سطوح بالای مدیریتی گرفته می‌شود و اگر برنامه‌ای نمی‎‌تواند آن رسالت خاص و ویژه خود را که مخاطبین انتظار دارد انجام دهد، به‎‌دلیل رویکرد مدیران برمی‌گردد وگرنه مطمئنم که آقای میثاقی آن‌قدر توانمند، بادانش و مسلط که می‌تواند برنامه پربارتری را اجرا کند.

*آیا اگر برنامه نود این اتفاقاتی حاشیه‌ای در فوتبال ایران می‌افتاد یا نه؟ 
بودن نود در تغییری در شرایط ایجاد نمی‌کرد، همان‌طور که مشکلات و مواردی رخ می‌داد و اگر در یک‌سال اخیر اتفاقاتی رخ داده است فکر نمی‌کنم به‌علت نبودن این برنامه باشد، اما بودن نود، شفافیت بیش‌تری در فضای فوتبالی‌مان ایجاد می‌کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-10 19:10

افزودن دیدگاه جدید