کد مطلب: 

242508

دیوار کوتاهی به نام انصاری فرد/ مگر برانکو چقدر تخفیف می داد؟

سوار موج محبوبیت برانکو شدن و تخریب مدیریت کار اسانی است.
دیوار کوتاهی به نام انصاری فرد/ مگر برانکو چقدر تخفیف می داد؟

به گزارش خبرانلاین، رای جدید فیفا و محکوم شدن باشگاه پرسپولیس در پرونده برانکو ایوانکوویچ باعث شده حالا و در این روزها وضعیت برای مدیریت جدید باشگاه سخت باشد.

۱_برانکو بیش از یک میلیون دلار طلب داشت‌و چون ماهها مطالبات و حق و حقوقش داده نشده بود چه در مذاکرات و چه در مصاحبه ها می گفت هرگز  تخفیف نمی دهم. البته اگر پول نقد یا در دو قسط  موجود بود یا باشد نهایتا او به دریافت نهصد هزار دلار قناعت می کرد یا می کند.

این‌یک حقیقت است.او می گفت من تیم را قهرمان کردم و ماهها حقم را نگرفتم و حالا خیلی کوتاه بیایم‌پول قرارداد این فصل را نخواهم یا درخواست غرامت نکنم.برانکو حق هم داشت که چند باری بگوید یک دلار هم تخفیف نمی دهم .او حتی در فیفا و شکایت خود با احتساب مسائل مالیاتی در کرواسی یک میلیون و ۷۲۰هزار دلار مطالبه کرد و فیفا پرسپولیس را به یک میلیون و ۵۵هزار دلار محکوم کرد.

اصلا فرض بگیرید که برانکو نرمش به خرج می داد ک چند ماه قبل برانکو و باشگاه بر سر نهصد هزار دلار توافق می کردند.ایا انصافا پولی در باشگاه بود که توافق اجرایی شود؟

اصلا همین حالا هم بین یک میلیون و ۵۵هزار یورو حکمی که فیفا داده  با ۹۰۰هزار دلار احتمالی با احتساب تخفبف دادن برانکو چقدر تفاوت است؟

فردا ‌واضح تر خواهبم‌نوشت اوضاع مالی باشگاه که محصول بدهی های سنگین،پیش خور درامدهای این فصل نزد اسپانسر،سازمان‌لیگ و پیمانکارها،افزایش مبالغ قرارداد و هزینه ها یا رها کردن سامانه ۳۰۳۰ منبع اصلی درامد باشگاه برای چند ماه و حالا هم‌دو مرحله ای شدن پیامک‌ها است چه وضعیتی را ایجاد کرده است.

به باور بنده تامین هزینه های فصل جاری هم با این اوضاع موجود و شرایط سخت اقتصادی در جامعه  سخت است چه رسد به توافق فرضا نهصد هزار دلاری با اقای  برانکو که شاید همین‌حالا هم‌حاضر به پذیرش ان باشد.

سوار موج محبوبیت برانکو شدن و تخریب مدیریتی که باشگاه را در این فشار و هجمه ها علیه سرخ ها و این نابسامانی مالی جمع و جور کرده کار اسانی است اما از خاطر نبرید ان ایامی که خیلی ها بخاطر برخی بازیکنان محبوب و نیمکت نشین شده منتقد برانکو بودند همین انصاری فرد نقش حامی شماره یک برانکو را در رسانه ملی ایفا می کرد و مقابل هجمه ها علیه پروفسور روی سکوها و تشویف گسترده نیمکت نشین های محبوب می ایستاد.

یادمان‌باشد در  این اشفته بازار دیواری کوتاهتر از انصاری فرد برای برخی که دنبال سوژه ای برای تخزیب پرسپولیس یا مدیریت ان هستند وجود ندارد اما....واقعیت همین‌است که گفتیم.ریحان فیلم و بودیمیر و اژانس هواپیمایی و دیگر بدهی ها و حالا هم برانکو.انصاری فرد در باشگاه پولی داشت و به برانکو نداد؟برانکو چقدر  تخفیف می داد و حکم فیفا چقدر بوده؟منصف و واقع بین باشیم و بیشتر از هر چیزی به فکر پرسپولیس و بدانیم برانکو  برای همه عزیز است و همین انصاری فرد چگونه از برانکو حمایت می کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-07 23:34

افزودن دیدگاه جدید