کد مطلب: 

242395

اسماعیلی: در شرایط فعلی کاری ازدست آقا فرهاد برنمی‌آید

هافبک استقلال می‌گوید با تعطیلی یک هفته‌ای لیگ اتفاق مهمی در راه مهار بیماری کرونا رخ نخواهد داد.
اسماعیلی: در شرایط فعلی کاری ازدست آقا فرهاد برنمی‌آید

به گزارش ورزش سه، فرشید اسماعیلی در مورد شیوع بیماری کرونا و خطراتی که بازیکنان درگیر آن هستند گفت: من پزشک نیستم و همین قدر می‌دانم که این بیماری آن قدر جدی است که ادارت، دانشگاه‌ها و مدارس را تعطیل کرده است. طبیعی است که در این شرایط برای بازیکنان هم بازی کردن خطراتی دارد و باید طوری باشد که ما در خطر نباشیم.

او ادامه داد: ما بازیکنان مثل همه اعضای جامعه خانواده داریم و آن‌ها نگران سلامتی ما هستند. ما هر روز بعد از تمرین به خانه می‌رویم و به خاطر برخوردی که با چمن، توپ و حتی سایر بازیکنان داریم شرایط حساسی را تجربه می‌کنیم. خدای ناکرده اگر یکی از ما مریض شویم هم کل تیم در خطر قرار می‌گیرند و هم خانواده هایمان با دردسر روبرو می‌شوند. یک بازیکن شاید پدر و مادر مسنی داشته باشد و همه می‌دانیم این بیماری برای سلامتی افراد مسن بسیار خطرناک است. با این شرایط اگر اتفاقی برای یک بازیکن رخ بدهد ممکن است خانواده اش را با خطری جدی روبرو کند.

هافبک استقلال در مورد تعطیلی یک هفته‌ای لیگ برتر هم می‌گوید: این موضوع کمکی نمی‌کند. سوال من این است که آیا در یک هفته این ویروس مهار می‌شود؟ ما هر روز در تمرینات در خطر ابتلا به این ویروس هستیم و فکر می‌کنیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید به فکر جان ما باشند.

فرشید اسماعیلی در مورد اینکه چرا تمرینات استقلال تعطیل نشده است هم گفت: دلیلش این است که لیگ فقط یک هفته تعطیل شده است و طبق برنامه ما باید هفته بعد با پارس جم بازی کنیم. در این شرایط کادرفنی کاری نمی‌تواند انجام بدهد. نمی‌شود که تمرینات را تعطیل کرد، چون بازیکنان از نظر بدنی افت می‌کنند. مطمئن باشید برای آقا فرهاد سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر است، اما ایشان در شرایط فعلی کاری از دست شان برنمی آید و باید تمرینات را برگزار کنند. ما یک هفته به خاطر بارش تهران نتوانستیم تمرین کنیم و شما دیدید که در بازی با گل گهر علی رغم داشتن موقعیت‌های عالی شکست خوردیم، پس خودتان می‌بینید که نمی‌شود تمرین را برگزار نکرد.

هافبک استقلال در پایان صحبت‌های خود خطاب به مسئولان سازمان لیگ گفت: آقایانی که در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده هستید، لطفا یک تصمیم قاطع برای برگزاری لیگ بگیرید. ما بازیکنان محدودیت‌های شما را در برگزاری بازی‌ها درک می‌کنیم، ولی واقعا جان مان در خطر است و با این شرایط که لیگ یک هفته تعطیل می‌شود ما باید هر روز به تمرین برویم و در خطر ابتلا به ویروس کرونا هستیم. لطفا یک بار زمان دقیق تعطیلی لیگ را مشخص کنید تا کادرفنی باشگاه‌ها بتوانند روی آن برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-03 22:27

افزودن دیدگاه جدید