کد مطلب: 

242168

اقدام وحشیانه و دردناک پدر و مادر بی رحم با دختر هفت ساله

تزریق مواد چاه باز کن جان دختر هفت ساله را به خطر انداخت.
اقدام وحشیانه و دردناک پدر و مادر بی رحم با دختر هفت ساله

به گزارش سیتنا، پلیس ماساچوست پدری پلید را به جرم سوقصد به جان دخترش و آزار و اذیت دختر بچه هفت ساله به 18 سال زندان محکوم کرد.

سخنگوی پلیس در خصوص پرونده دستگیری این پدر بی رحم عنوان کرد که پس از انتقال کودک هفت ساله به بیمارستان و بررسی وضعیت وخیم جسمی او پزشکان متوجه شکنجه و آزار و اذیت جنسی کودک شدند که با تماس با اداره پلیس و تحقیقات ماموران پدر بی رحم دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

پدر بی رحم در بازجویی اعتراف کرد که با همدستی همسر سابقش دخترشان را با شوینده فاضلاب و چاه باز کن مورد شکنجه قرار دادند و با تزریق مواد شوینده داخل بدن دختربچه موجب شدند تا پزشکان دو سوم از روده های قربانی را طی یک جراحی هفت ساعته برداشته و او را درمان کنند.

وی همچنین اعتراف کرد که با تزریق مسکن های قوی موجب ضعف و بیحالی و اوردوز کودک شوند که با انتقال سریع به بیمارستان پزشکان توانستند جانش را از مرگ نجات دهند.

پس از اعتراف های بی رحمانه این پدر و دستگیری مادر شیطان صفت پرونده آن ها برای رسیدگی به دادگاه ارجاع داده شد که طی تصمیم دادگاه و هیئت منصفه پدر بی رحم به 18 سال زندان و مادر آمریکایی به جرم همدستی نیز به زندان محکوم شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-29 06:50

افزودن دیدگاه جدید