کد مطلب: 

242081

بیرانوند: اگر بی‌انگیزه بودم نیم‌فصل می‌رفتم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بی‌انگیزه بودم، نیم فصل در پرسپولیس نمی‌ماندم و از این تیم می‌رفتم.
بیرانوند: اگر بی‌انگیزه بودم نیم‌فصل می‌رفتم

به گزارش خبرورزشی، علیرضا بیرانوند پس از برتری ۳ بر یک تیم پرسپولیس مقابل شهر خودرو مشهد در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش در این دیدار گفت: با صلاحدید کادر فنی بازی نکردم و سعی خواهم کرد در تمرینات تلاشم را بیشتر کرده و بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. مهم این بود که تیم امروز ببرد و با صلاحدید کادر فنی روی نیمکت نشستم.

وی در خصوص اینکه یحیی گل‌محمدی گفته که اگر پرسپولیس گل می‌خورد، همه مقصر هستند نه یک نفر، گفت: همان حرفی که گل‌محمدی زد، درست است. تیم که می‌برد از مدیرعامل گرفته تا تدارکات تیم نقش دارند و در گل خوردن نیز همه با هم گل می‌خوریم. گل‌محمدی تصمیم گرفت که روی نیمکت باشم و به این تصمیم احترام می‌گذارم و امیدوارم در آینده بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود تمرکز ندارد و به همین دلیل گل می‌خورد، گفت: تا الان در کدام صحنه تمرکز نداشتم؟ اگر بی‌انگیزه بودم که نیم فصل از پرسپولیس می‌رفتم و نمی‌ماندم. در این تیم ماندم که قهرمانی چهارم را کسب کنیم. اگر بی‌انگیزه بودم به پرسپولیس فکر نمی‌کردم. با تیم بلژیکی صحبت کردم و گفتم که می‌خواهم به پرسپولیس کمک کنم. امروز هم صلاحدید کادر فنی بود که بازی نکنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-27 23:23

افزودن دیدگاه جدید