کد مطلب: 

241903

مجیدی: با طراحان ماجرای سپاهان-پرسپولیس برخورد کنید!

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز در گفتگویی با وبسایت رسمی این باشگاه، از تصمیم مسئولان در برگزاری مسابقات با وجود شیوع کرونا انتقاد کرد.
مجیدی: با طراحان ماجرای سپاهان-پرسپولیس برخورد کنید!

به گزارش ورزش سه، مجیدی که قرار است تیمش این هفته برای دیدار مقابل گل گهر سیرجان به این شهر کویری سفر کند، مثل اعضای کادر و بازیکنان از این سفر و مخاطراتی که ممکن است به همراه آن وجود داشته باشد، دل نگران است. در عین حال او در لابلای صحبت هایش، بحثی مهم درباره دیدار سپاهان پرسپولیس را مطرح کرده که می‌تواند منجر به یک موج تازه در بین تیم های مدعی فوتبال ایران بشود.

متن کامل صحبت های فرهاد مجیدی را در ادامه می خوانید:

مگر ما ضد ویروس هستیم؟ 

باید از تصمیم گیرنده‌ها پرسید که آیا حتما باید یکی از ما جان خودمان را از دست بدهیم تا مسؤولین به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان باشند؟ ما جانمان را از سر راه آوردیم؟ ما ضد ویروس هستیم؟! 

مگر لیگ ایتالیا لغو نشد؟ 

مگر بازیهای لیگ ایتالیا لغو نشده؟ آنها کمتر از ما به فکر بهداشت و سلامتی‌شان هستند؟ 

چرا باید جانمان را به خطر بیندازیم؟

فرودگاه‌ها، اتوبوس‌ها، هتل‌ها همگی پاک و ضد ویروس هستند که ما باید به خاطر چند بازی سفر کنیم و جانمان را به خطر بیندازیم؟ چرا موضوع به این سادگی را درک نمی‌کنند؟ ارزش جان انسان‌ها از فوتبال و لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خیلی خیلی بیشتر است. 

به عنوان یک عضو از جامعه فوتبال می‌خواهم که به سلامتی بازیکنان و مربیان و داوران و سایر مسؤولان اهمیت بدهند. 

ترس باعث افزایش احتمال مصدومیت می شود 

با این حجم از نگرانی خانواده‌های بازیکنان نمی‌توان سفر کرد. با اضطراب و استرس و ترس به خاطر این ویروس حتی خطر مصدومیت بازیکنان بیشتر می‌شود. اینها بدیهیات پیش پا افتاده‌ای است که واقعا مشخص نیست چطور درنظر گرفته نمی‌شود؟!

همه تیم ها از بازی پرسپولیس- سپاهان متضرر شدند 

تیم‌های استقلال، تراکتور و شهرخودرو و سایر مدعیان از ماجراهای بازی سپاهان با پرسپولیس متضرر شدند. تمام مدعیان قهرمانی منتظر نتیجه این بازی بودند. باید با طراحان این اتفاق‌ها شدیدترین برخورد را کرد. اگر بازی تکرار شد که هیچ اما اگر رأی دیگری صادر شد، جریمه‌ها باید خیلی بیشتر از نتیجه یک بازی باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-25 22:45

افزودن دیدگاه جدید