کد مطلب: 

241673

منزوی: از تصمیم سازمان لیگ ناراحت و عصبانی هستیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی استقلال و ذوب آهن بسیار ناراحت هستم.
منزوی: از تصمیم سازمان لیگ ناراحت و عصبانی هستیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره بدون تماشاگر برگزار شدن بازی استقلال و ذوب آهن  گفت: رای شورای تامین کاملا درست است و بازی فردا باید بدون تماشاگر برگزار شود. بازیکنان ما سرمایه‌های ما هستند و اگر برای جان آدم‌ها ارزش قائلیم، باید برای ۳۰ بازیکن استقلال و ذوب آهن هم ارزش قائل باشیم و بازی را لغو کنیم، زیرا وقتی ارتباطی برقرار شود بازیکنان هم در خطر ابتلا قرار می‌گیرند.

منزوی در ادامه گفت: مگر می‌شود در فوتبال برخوردی اتفاق نیفتد و بازیکنان طرف یکدیگر نروند. شاید خدایی ناکرده یکی از بازیکنان استقلال یا ذوب آهن به این ویروس آلوده باشد. آیا ما از بازیکنان تست سلامت گرفتیم؟ چرا باید همه چیز را فدای یک برنامه ریزی کنیم؟ آیا برنامه فدراسیون فوتبال تا این اندازه مهم است که همه چیز باید براساس آن انجام شود؟

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افرود: استقلال ۲ روز دیگر بازی بین المللی دارد. چرا باید با برگزاری این بازی به مشکلات دامن بزنیم وقتی این کار تبعات دارد؟ ویروس کرونا شایع شده و باید با آن مبارزه کرد. کسی نمی‌خواهد وحشت عمومی ایجاد کند، اما اگر برای تماشاگران ارزش قائلیم، باید برای بازیکنان، کادرفنی، داوران و خبرنگاران هم ارزش قائل باشیم. فوتبال یک بازی فیزیکی است و نباید از یک متری فردی که مبتلا است عبور کرد.

او در ادامه عنوان کرد: اگر برای جان تماشاگران ارزش قائل هستید، باید برای کسانی که محبوب تماشاگران هستند هم ارزش قائل باشید. شورای تامین برای برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات رای نمی‌دهند و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این باره حق رای دارند. باید این بازی لغو شود و حتی لیگ به تعویق بیفتد. حتی شده تیم‌های ما فصل بعد از لیگ قهرمانان آسیا محروم شوند، نباید برای برنامه‌ای که معلوم است سر و ته آن به کجا می‌خورد همه چیز را فدا کرد.

منزوی افزود: جان بازیکنان ما بسیار ارزشمند است و از این که سازمان لیگ این بازی را لغو نکرده، بسیار ناراحت و عصبانی هستم. به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال از شورای تامین که به این موضوع ورود کرده، خواهش میکنم دستور لغو بازی را صادر کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-22 23:59

افزودن دیدگاه جدید