کد مطلب: 

241663

درگیری لفظی لیدر استقلال و دستیار فرهاد مجیدی سر یک نخ سیگار!

درگیری لفظی در آستانه بازی مقابل ذوب آهن اصفهان تمرین امروز استقلال را برای دقایقی به حاشیه برد.
درگیری لفظی لیدر استقلال و دستیار فرهاد مجیدی سر یک نخ سیگار!

به گزارش ایلنا، در حالیکه بازیکنان تیم استقلال برای دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان آماده می‌شوند، درگیری یک لیدر با صالح مصطفوی، آنالیزور آبی پوشان خبرساز شده است.

ماجرا از این قرار است که این لیدر قدیمی که اغلب در کنار تیم استقلال دیده شده است با محمد نوری فر، مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال در حوالی رختکن محل تمرین آبی‌ها در مجموعه ورزشی انقلاب درگیری لفظی داشته و پس از اینکه رختکن را ترک می‌کند نزدیک به زمین چمن شروع به استعمال دخانیات می‌کند.

صالح مصطفوی به عنوان آنالیزور که نزدیک به زمین تمرین حضور داشته به این لیدر هشدار می‌دهد که حوالی زمین تمرین محل استعمال دخانیات نیست و اگر قصد چنین کاری دارد باید از محل تمرین کمی دور شود. صحبت‌های مصطفوی به مذاق این لیدر خوش نیامده و بین طرفین درگیری لفظی پیش می‌آید که خیلی زود به پایان می‌رسد.

صالح مصطفوی درباره اینکه گفته می‌شود با این فرد درگیری فیزیکی داشته اظهار داشت: "حقیقت این است که باشگاه باید در این باره صحبت کند. این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد؛ یکی دوبار این اتفاق افتاده است و من این موضوع را به باشگاه سپرده‌ام و باشگاه باید بداند که چطور با آن برخورد کند. من این موضوع را به باشگاه می‌سپارم در آستانه بازی با ذوب آهن قصد ندارم بیشتر از این در این باره صحبت کنم".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-22 18:04

افزودن دیدگاه جدید