کد مطلب: 

241630

بازیگر نوجوان: از نگاه‌های جنسی و توهین‌ها خسته شده‌ام

میلی بابی براون، ستاره‌ سریال "چیزهای عجیب" در روز تولد ۱۶ سالگی خود با ارسال پستی در اینستاگرام فاش کرد که در دوران بازیگری خود تحت تأثیر نگاه‌های جنسی رسانه‌ها بوده است.
بازیگر نوجوان: از نگاه‌های جنسی و توهین‌ها خسته شده‌ام

به گزارش ایران ارت، او که از ۱۲ سالگی در سریال پربیننده‌ی نت‌فلیکس نقش "الون" را بازی می‌کند، چهارشنبه ۱۹ فوریه ویدیویی که تصاویری از روزهای ابتدایی بازیگری‌اش تا زمانی که به شهرت می‌رسد و تیترهای خبری در مورد او و ظاهرش را نشان می‌دهد و آهنگ "تغییر" با صدای "جاستین بیبر" روی آن شنیده می‌شود را به اشتراک گذاشت.

بابی براون می‌نویسد: "۱۶ سالگی‌ام به نظر بسیار دیر از راه رسید. احساس می‌کنم که تغییر نه تنها برای این نسل بلکه برای نسل بعدی ضروری است. دنیای ما به حمایت و مهربانی نیاز دارد تا ما بچه‌ها بتوانیم رشد کنیم و موفق شویم."

این بازیگر نوجوان در ادامه می‌نویسد: "اعتراف می‌کنم که چند سال گذشته به راحتی سپری نشده است. لحظاتی وجود دارند که من از اشتباهات، اظهار نظرهای ناشایست، نگاه‌های جنسی، و توهین‌‌های بی‌جا که در نهایت موجب رنج و ایجاد حس ناامنی برای من شده‌ است خسته شده‌ام."

او اضافه می‌کند: "اما هرگز شکست را نمی‌پذیرم. به کاری که عاشقانه دوست دارم ادامه می‌دهم و برای ایجاد تغییر تلاش می‌کنم. بیایید بر روی چیزی تمرکز کنیم که باید تغییر کند و من امیدوارم که این ویدیو شما را در جریان مسائلی که پشت پرده‌ی تیترهای رسانه‌ها و زرق و برق‌شان می‌گذرد قرار داده باشد. نگران نباشید همیشه راهی برای لبخند زدن پیدا خواهم کرد." بابی براون در سن ۱۳ سالگی به یکی از جوان‌ترین بازیگران نامزد امی در تاریخ تلویزیون شد.

نت‌فلیکس اخیراً با انتشار ویدیویی از فصل چهارم "چیزهای‌ عجیب" سرنوشت شخصیت "هاپر" با بازی "دیوید هاربر" را فاش کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2020-02-21 23:39

افزودن دیدگاه جدید