کد مطلب: 

241582

مدیران استقلال دیاباته را نمی‌خواهند؟!

این روزها اخبار و شایعات نگران کننده ای درباره دیاباته شنیده می شود. از مذاکرات او با یک باشگاه متمول عربی برای فصل آینده تا تصمیم مدیران ارشد باشگاه برای تمدید نکردن قرارداد شیخ برای فصل آینده.
مدیران استقلال دیاباته را نمی‌خواهند؟!

به گزارش همشهری، شیخ دیاباته که از پرداخت نشدن ۲ ماه دستمزدش و از امروز و فردا کردن‌های باشگاه ناراحت بود، با اینکه یک ماه از حقوق معوقه اش را گرفت تا امکان فسخ یک طرفه نداشته باشد، اما با دلخوری تهران را به مقصد فرانسه ترک کرد.

ناراحتی شیخ دو دلیل عمده داشت. اول اینکه قرار بود حقوق ۲ ماهش را دریافت کند و دیگر اینکه باشگاه فیش مبلغ واریزی برای او که یک موضوع شخصی و حرفه ای بود را رسانه ای کرد.

شیخ درحالی که کادر پزشکی مخالف رفتن او بود تهران را ترک کرد تا در کنار خانواده آسیب‌دیدگی نه چندان جدی و طوالانی‌اش را درمان کند! درباره وضعیت شیخ تا کنون فقط اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه اظهار نظر کرده و دیگر اعضای استقلال به شکل مشکوکی ساکت مانده‌اند.

درباره زمان بازگشت شیخ اظهارات ضد و نقیضی مطرح می‌شود. ابتدا قرار بود اواخر هفته جاری برگردد. بعد اعلام شد ۱۰ روز دیگر می‌آید و در آخرین مورد روز شنبه را برای بازگشت این بازیکن اعلام کرده‌اند.

در چنین شرایطی شایعاتی درباره جدایی دیاباته و قرارداد بستن او با باشگاه‌های دیگر منتشر شده است که اساسا نمی‌تواند درست باشد. اول اینکه او تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد و نمی تواند در این مقطع بدون هماهنگی و اجازه باشگاه جدا شود. مورد دوم اینکه نقل و انتقالات زمستانی تمام شده و دیاباته حتی در صورت فسخ قرارداد یک طرفه با آبی‌پوشان هم نمی‌تواند راهی باشگاه دیگری شود و با جایی قرارداد ببندد.

البته این توضیحات به این معنا نیست که شیخ از حالا نمی‌تواند برای پایان فصل با باشگاهی مذاکره و توافق کند و احتمالا قراردادی ببندد. شنیده‌ها از این خبر می‌دهد که دیاباته با یکی از باشگاه‌های متمول حاشیه خلیج فارس مذاکراتی انجام داده است.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که خبر رسیده در باشگاه استقلال برخی از مدیران معتقدند ارسلان مطهری از شیخ هم بهتر است و با وجود او قائدی دیگر نیازی به تمدید قرارداد شماره ۷ نیست! با این شرایط احتمالا قرارداد دیاباته در پایان فصل تمدید نخواهد شد. موضوعی که پیش از این برای بازیکنانی مانند تیام، جباروف و پاتوسی هم اتفاق افتاد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-19 17:46

افزودن دیدگاه جدید