کد مطلب: 

241581

مجیدی به کاپیتان تیمش دلداری داد: فدای سرت وریا!

فرهاد مجیدی به عنوان یک ستاره فوتبالی خوب می‌داند تیمش در دیدار‌های آینده به وریا غفوری نیازی مبرم دارد و بدین روی حسابی به او دلداری و روحیه داده است.
مجیدی به کاپیتان تیمش دلداری داد: فدای سرت وریا!

به گزارش خبرورزشی، استقلال در بازی با الاهلی عربستان در حالی که با نتیجه دو بر یک عقب بود صاحب ضربه پنالتی شد و وریا غفوری توپ را به سمت راست دروازه‌بان زد و گلر الاهلی با واکنشی خوب توپ را گرفت تا نتیجه تغییری نکند و در نهایت الاهلی بازی را با همین نتیجه ببرد. استقلال که دو شهرآورد را به دلیل نزدن پنالتی از دست داد، همچنان مشکل پنالتی زدن را حل نکرده و به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی باید فکری اساسی برای این موضوع کند. فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، علی کریمی و وریا غفوری گزینه‌هایی بودند که در این مدت پنالتی‌های استقلال را از دست داده‌اند، اما شاید پنالتی اخیر می‌توانست استقلال تهران را از شکست حتمی نجات بدهد در حالی که وریا غفوری نتوانست آن را تبدیل به گل کند. البته ایستادن پشت ضربه پنالتی آن هم در حالی که تیم ۲ بر یک عقب بوده کار آسانی نیست. کمتر بازیکنی حاضر است در چنین شرایطی پشت ضربه پنالتی بایستد چرا که خراب کردن آن می‌تواند تبعات منفی برای بازیکن به ویژه در یک تیم بزرگ و پرطرفدار به دنبال داشته باشد اما...

وریا غفوری یک بازیکن معمولی نیست. او یک مدافع راست انرژیک و باتجربه است که در سمت راست خط دفاعی و حتی میانی استقلال شور و هیجان خاصی به وجود می‌آورد. کاپیتان با تجربه استقلال در فاز تهاجمی فوق العاده و یک خطر دائمی برای حریفان است. بر همین اساس وریا غفوری بازیکنی ارزشمند برای آبی‌ها به شمار می‌رود. در همین ارتباط شنیدیم پس از پایان بازی با الاهلی عربستان وریا غفوری در رختکن آبی‌ها به شدت ناراحت بوده است. او خودش را مقصر باخت می‌دانست در حالی که نمایش نسبتاً خوبی هم ارائه داده بود.

گویا وقتی فرهاد مجیدی این شرایط را می‌بیند بلافاصله نزد کاپیتان خود رفته و می‌گوید: «وریاجان فدای سرت! تو مقصر باخت نیستی و...»

فرهاد مجیدی خودش بازیکنی بزرگ و کاپیتان همین استقلال بوده است، بنابراین به خوبی شرایط و وضعیت وریا غفوری را درک کرده است. مجیدی به عنوان یک ستاره فوتبالی خوب می‌داند تیمش در دیدار‌های آینده به وریا غفوری نیازی مبرم دارد و بدین روی حسابی به او دلداری و روحیه داده است. در واقع سرمربی استقلال کاپیتان خودش را برای بازی‌های بعدی می‌خواهد چرا که دیدار با الاهلی عربستان تمام شده و به تاریخ پیوسته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-19 16:36

افزودن دیدگاه جدید