کد مطلب: 

241326

دختر 11 ساله با درد معده راهی بیمارستان شد؛ یک بچه به دنیا آورد

دختر 11 ساله اسپانیایی که به خاطر درد شدید معده به بیمارستان فرستاده شد پیش از انتقال به اتاق عمل، یک نوزاد به دنیا آورد.
دختر 11 ساله با درد معده راهی بیمارستان شد؛ یک بچه به دنیا آورد

به گزارش رکنا، این دختر کوچک با نام مستعار "ایزابل " که به همراه خانواده اش در شهر مورسیای اسپانیا زندگی می کند هفته گذشته ناگهان دچار دل دردی شدیدی شد و مادرش با اورژانس تماس گرفت. مادر نگران به پزشک اورژانس گفت دخترش احتمالا مشکل معده جدی دارد چون از درد به خودش می پیچد.

"ایزابل" بلافاصله به بیمارستان "ویرجین دو لا آریکساکا" فرستاده شد اما پزشکان پس از معاینه فهمیدند که او در ماههای آخر بارداری است؛ پیش از آنکه پرستار فرصت کند تا دختر کوچک را به اتاق زایمان منتقل کند نوزاد روی تخت به دنیا آمد.

به گفته پزشک بیمارستان، حال مادر و فرزندش خوب است و پلیس و سرویس خدمات اجتماعی مورسیا در حال بررسی و شناسایی هویت پدر نوزاد هستند.

این در حالی است که "ایزابل" به خاطر سن کم و بی اطلاع بودن از بارداریش هنوز در شوک به سر می برد و قادر به حرف زدن نیست اما با توجه به برخی شواهد پلیس احتمال می دهند برادر 14 ساله "ایزابل" پدر فرزندش باشد. بر همین اساس قرار است به زودی آزمایشات DNA برای اثبات این فرضیه انجام شود.

رییس پلیس "مورسیا" این پرونده را استثنایی خواند و گفت: باید منتظر بمانیم تا تحقیقات به طور کامل انجام و همه چیز شناسایی و شفاف سازی شود، پس از مشخص شدن هویت پدر نوزاد، "ایزابل" نیز برای ادامه درمان به مددکار اجتماعی سپرده می شود.

مادرو پدر "ایزابل" که اصالتا اهل بولیوی هستند در مصاحبه با یک خبرنگار گفته اند از بارداری دخترشان بی اطلاع بوده اند و این در حالی است که اگر برادر 14 ساله "ایزابل" پدر بچه باشد معلوم نیست چه مجازاتی در انتظارش خواهد بود.

گفته می شود سن قانونی روابط جنسی در اسپانیا 16 سال است و اگر پسر و دختری که رابطه جنسی برقرار می کنند کمتر از این سن باشند مجازات نمی شوند اما رابطه جنسی محارم با یکدیگر خود جرم جداگانه ای است که باید منتظر نتیجه آزمایشات ماند.

گفتنی است در سال 2010 نیز دختری 10 ساله در بیمارستانی در اندلس یک نوزاد به دنیا آورد که جوانترین مادر اسپانیا لقب گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-11 23:55

افزودن دیدگاه جدید