کد مطلب: 

241198

استقلال صاحب یک ستاره جوان شد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شاهین طاهرخانی با سنی کم بهترین بازی ها را در حساس ترین بازی ها برای استقلال انجام داد تا این تیم صاحب یک ستاره جوان شود.
استقلال صاحب یک ستاره جوان شد

به گزارش مهر، ایوب اصغرخانی، اظهار داشت: جدا از نتیجه و هر اتفاقی که در بازی بین تیم های استقلال و پرسپولیس رقم خورد می خواهم به نکته ای اشاره کنم که برای استقلال بسیار حائز اهمیت است و آن هم استفاده از بازیکن جوانی است که محصول آکادمی باشگاه می باشد.

وی افزود: شاید شاهین طاهرخانی به خاطر مصدومیت مدافعان اصلی در چند بازی اخیر از سر اجبار به کار گرفته شد اما او توانست خودش را ثابت کند تا حالا فرهاد مجیدی حتی با حضور ستاره های نامدار خط دفاع نتواند به راحتی از نام او عبور کند.

مربی پیشین تیم های پایه استقلال تصریح کرد: آکادمی ما در گذشته یک چرخه کامل بازیکن سازی بود و ستاره های بسیاری در سال های اخیر از آکادمی ما به تیم استقلال و حتی تیم های دیگر صادر شده است که از جمله آنها می توان به امید نورافکن کاپیتان تیم امید، محسن کریمی، محمد انصاری، شایان مصلح، رضا آذری و ...  اشاره کرد.

اصغرخانی بیان داشت: شاهین طاهرخانی یکی از این بازیکنان است که کارش را در تیم های پایه استقلال نود آغاز کرد و حالا تبدیل به یک ستاره در قلب خط دفاعی این تیم شده است. دربی ۹۱ برای استقلال این حُسن را داشت که طاهرخانی در آن ره صدساله را یک شبه طی کرد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان کرد: در این دربی به اعتقاد من حق به حقدار نرسید چرا که حق استقلال پیروزی بود. متاسفانه بازی های فشرده در آسیا و سفرهای متعدد هوایی که ناشی از بی برنامگی فدراسیون فوتبال و زورگویی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود باعث شد مصدومان زیادی روی دست تیم ما گذاشته شود. یک تیم خسته و پرمصدوم در دربی به میدان رفت که اگر چنین نبود آبی پوشان، پرسپولیس را با شکستی پرگل بدرقه می کردند.

هافبک پیشین آبی پوشان در ادامه تصریح کرد: فاصله ۸ امتیازی با صدر جدول فعلا جای نگرانی نیست چون بازی های زیادی تا پایان فصل باقی است، ما به این تیم استقلال ایمان داریم و یقین دارم این فاصله در ادامه جبران خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-07 18:43

دیدگاه‌ها

تصویر امید
ماشالله به طاهر خانی جوان و اینده دار. ان شالله بسیار زیاد بدرخشی
ارسال شده توسط امید در 18 بهمن 98 - 21:36

افزودن دیدگاه جدید